افتتاح مجتمع فرهنگی، تفریحی و بوستان نرگس تاکستان

بزرگترین مجتمع فرهنگی، تفریحی و بوستان بانوان شهر تاکستان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان با حضور مسئولان و مردم افتتاح شد.

با همت شورای شهر و شهردار تاکستان سرانجام پس از سال‌ها یکی از مطالبات مردم تاکستان برآورده شد و با اجرای یک پروژه بزرگ استانی مجتمع فرهنگی و هنری و بوستان اختصاصی بانوان و خانواده با نام نرگس در شهر تاکستان افتتاح شد.

رحمانی شهردار تاکستان در خصوص مشخصات فنی پروژه بوستان گفت: این پروژه قرار بود در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار احداث شود و تامین زمین آن در مکانی مناسب مستلزم همکاری مسئولان استانی و کشوری بود که خوشبختانه با حمایت مسئولان و پیگیری موضوع از سوی وزارت راه و شهرسازی توانستیم ۹ هکتار زمین خریداری کرده و برای احداث بوستان اختصاص دهیم.

رحمانی اضافه کرد: در حال حاضر و در مرحله اول حدود ۶ هکتار از این پروژه بزرگ را عملیاتی کردیم و تاکنون ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار تاکستان عنوان کرد: در فاز بعدی سه هکتار دیگر را به این مجموعه اضافه خواهیم کرد تا سایر بخش‌ها نیز به بهره برداری برسد.

رحمانی گفت: مجموعه فرهنگی تفریحی بوستان نرگس تاکستان دارای ست بازی کودکان، کلاس‌های آموزشی، رختکن، زمین ورزشی مینی گلف، سالن بدنسازی، کافی شاپ، سالن مطالعه، نمازخانه، کمپینگ خانوادگی، زمین ورزشی چند منظوره، پیست اسکیت، زمین بدمینتون، سالن اجتماعات، سالن آمفی تئاتر روباز، اتاق استراحت خدمه، کلبه سلامت، اتاق استراحت مادر و کودک، آبنمای تصادفی، بخش‌های امور فرهنگی هنری، باغ رستوران، زمین چمن مصنوعی فوتبال و سرویس بهداشتی است.

وی افزود: در کنار این بوستان بزرگ یک پروژه مهم و بزرگ دیگر بنام «تاک وند» در حال احداث است که در آن دو سالن سینما هرکدام به ظرفیت ۱۴۵ نفر در دست ساخت است که همزمان می‌توانیم دو فیلم برای بانوان و خانواده‌ها اکران کنیم که ۶۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

این مدیر شهری بیان کرد: یک مجموعه بازیگاهی به مساحت دو هکتار در حال تکمیل شدن است که در عید قربان افتتاح می‌شود و شهر بازی نیز با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مراحل ساخت را سپری می‌کند و درحال تکمیل شدن است.

شهردار تاکستان در خصوص طرح‌های نیمه تمام این شهر نیز گفت: در حال حاضر ۱۲ پروژه نیمه تمام عمرانی در شهر تاکستان درحال اجراست که تا پایان سال تکمیل شده و آماده افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی در شهر تاکستان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تلاش می‌کنیم شش پروژه در نیمه اول امسال آماده بهره برداری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار