گشایش نمایشگاه تخصصی مبلمان خانگی در اصفهان

یازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان گفت:  این نمایشگاه با هدف برقراری ارتباط بدون واسطه میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان معتبر کشور، معرفی فرهنگ و محصول ایرانی به مردم و خرید لوازم خانگی به قیمت مناسب دایر شده است.


احمدرضا طحانیان با بیان اینکه ایجاد فضایی رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است، افزود: امروزه با توجه به گسترش زندگی آپارتمان‌نشینی و گرایش مردم به استفاده از مبلمان منزل، این صنعت رشد گسترده‌ای پیدا کرده است.

او، ارائه کالا‌های مدرن ایرانی و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی را از ویژگی‌های این نمایشگاه برشمرد و گفت: رونق کالای ایرانی، حمایت از مصرف‌کنندگان و افزایش کیفیت تولید و ارائه کیفیت‌های برتر از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

طحانیان افزود: نمایشگاه تخصصی مبلمان خانگی در فضایی به مساحت بیش از هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع و با حضور ۸۷ مشارکت کننده و واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، قزوین، مازندران، همدان و مرکزی تا بیست و یکم خرداد سالجاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، مقابل منطقه روشن دشت  برپاست.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار