مناسب سازی معابر برای معلولان نباید مورد غفلت واقع شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مناسب‌سازی محیط شهری، توجه به موضوع درمان، اشتغال و سایر نیاز‌ها برای معلولان یک ضرورت است که باید پیگیری و انجام شود

عباس صوفی روز جمعه در بازدید چهارساعته از موسسات جامعه توانمندان فرهیخته، جمعیت توان‌یابان همدان و موسسه توان‌یاران صبح الوند، گفت: ما نسبت به همه جامعه مسوولیت خطیر داریم، اما برخی اقشار ویژه‌تر باید دیده شوند.

او گفت: توجه به نیاز‌های جامعه این قشر به ویژه مناسب سازی معابر از سوی شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های متولی نباید مورد غفلت واقع شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با همه توان پای کار جامعه توان‌یاب هستیم، گفت: جامعه آماری معلولان در همدان افزون بر ۱۰ هزار نفر بوده و می‌طلبد برای رفع نیاز‌های این جامعه بیش از پیش تلاش کنیم.

صوفی گفت: نکته مهم، موضوع مناسب‌سازی است و باید در مناسب سازی، هرچند سخت ولی فرایند‌ها به بهترین شکل انجام شود.

او گفت: ارکان مسئول در سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی در فرایند تولید باید به نیاز‌های جامعه معلولان توجه ویژه کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه فرصت مسئولیت و خدمت یک نعمت الهی است که باید قدر آن را بدانیم، اضافه کرد: نیاز‌های قشر معلولین باید تحت هر شرایطی مرتفع شود و بهزیستی باید در کنار این مجموعه‌ها به عنوان یک نهاد حمایتی بیشتر پای کار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار