امام جمعه پل‌دختر گفت: مشکل دیرینه آب آشامیدنی دهستان مورانی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) لرستان حل می‌شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهارکرد :قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)استان لرستان با ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی مشکل دیرینه آب آشامیدنی دهستان مورانی را برای همیشه حل خواهد کرد.

وی افزود: فعال کردن پروژه آب‌رسانی و ساخت مخزن در مورانی گل گل و چم مهر جهت رفع مشکل آب آشامیدنی این روستاها موجبات خوشحالی اهالی را فراهم کرده است.

امام جمعه پل‌دختر از اقدام قرارگاه سازندگی سپاه استان و امور آب و فاضلاب پل‌دختر در جهت رفع مشکل آب آشامیدنی چند روستا شهرستان تقدیر کرد.

وی از استاندار لرستان به خاطر انتصاب فرماندار جوان، مومن و انقلابی پل‌دختر نیز تقدیر کرد.

موسوی افزود: از فرماندار شهرستان پل‌دختر می‌خواهیم نسبت به مشکلات عمده شهرستان که روی زمین مانده با پیگیری جدی و مطالبه اقدام عاجل نماید.

وی به مسائل روز اشاره کرد و یادآورشد: مردم ایران اسلامی چشم شیطانی دشمنان را با مشارکت قوی و حداکثری در هشتم تیرماه کور خواهند کرد.

امام جمعه پل‌دختر گفت: دشمنان، رییسی را دوست نداشتند و اکنون هم هیچ حرکت انقلابی و حداکثری را دوست ندارند، نمونه‌اش هم قطعنامه شورای حکام آژانس علیه ایران بود.

وی افزود: آنها دیپلماسی عزت‌مندانه را که وزیر امور خارجه شهید به وجود آورده بود را دوست ندارند و خواهان دیپلماسی التماسی هستند.

موسوی یادآورشد: اما ملت ایران مطیع امر ولایت هستند و در تشییع جنازه شهدای خدمت به همه دشمنان هشدار دادند که پای کار نظام و انقلاب و ولی فقیه هستند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
کل ایران رو خشک کردید بعد با یه تانکر کل قضیه رو جمع میکنن