فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هدف از اجرای طرح شهید عجمیان شاداب سازی، بهسازی و مرمت مدارس با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر‌هاست.

سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار با مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به طرح شهید عجمیان گفت: یکی از طرح‌های مهم در مدارس کشور اجرای طرح شهید عجمیان است که با محوریت گروه‌های جهادی بسیج دانش آموزی و مشارکت همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش من جمله نوسازی مدارس در سطح استان انجام می‌شود.

او هدف از اجرای طرح شهید عجمیان شاداب سازی، بهسازی و مرمت مدارس با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها عنوان کرد که به فضل الهی این طرح در استان مرکزی به زودی شروع خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ گروه جهادی در سطح بسیج دانش آموزی استان مرکزی در راستای اجرای طرح شهید عجمیان نقش آفرینی می‌کنند و ۱۵۰ مدرسه در مرحله اول هدف گذاری شده است.

سردار عمو مهدی با تأکید بر اینکه دانش آموزان هسته‌های اصلی امید در جامعه هستند، افزود: بسیج دانش آموزی یک مجموعه ارزشی و انسان ساز است که در راستای تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند.

او تأکید کرد: جهاد امید آفرینی یکی از رسالت‌های بسیج دانش آموزی است و با توجه به اینکه ما همه دانش آموزان را بسیجی می‌دانیم لذا کار این عزیزان در اجرای برنامه‌های فرهنگی هدفمند و اثرگذار، بسیار سخت و حساس است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: خوشبختانه بسیج دانش آموزی استان مرکزی عملکرد بسیار مطلوبی در سطح کشور دارد که کسب رتبه برتر در حوزه راهیان پیشرفت و آموزش ۲۴ هزار محصل در قالب درس آمادگی دفاعی در سال جاری نشان از پویایی این مجموعه دارد که باید استمرار داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.