اهدای ۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان در کردستان

به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، ۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بهزیستی کردستان اهدا شد.

 استاندار کردستان امروز در آیین اهدای ۸۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش بهزیستی کردستان اظهار کرد: کمک‌های سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی به نیازمندان و همراهی خیرین در این زمینه همانند همین مراسم اهدای جهیزیه اقدام بسیار ارزشمندی است که امیدواریم همچنان تداوم داشته باشد.

 اسماعیل زارعی کوشا افزود: کیفیت برنامه ریزی و خدمات رسانی به نیازمندان از اهمیت زیادی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: جامعه ما از آسیب‌های اجتماعی بی نصیب نیست و در این میان افرادی هستند که از راه‌های مختلف برای رفع مشکلات جامعه و کاهش این آسیب‌ها تلاش می‌کنند.

در ادامه این آیین و به صورت نمادین به تعدادی از زوج‌های جوان برگه تحویل جهیزیه که شامل ۱۱ فقره وسایل ضروری زندگی بود تحویل شد.

 معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان گفت: ارزش هر جهیزیه ۴۱ میلیون تومان و شامل اچاق گاز، یخچال، فرش ماشین لباسشویی و لوازم مورد نیاز آشپزخانه است.

پرویز ساعدی افزود: بخشی از این جهیزیه‌ها از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین تهیه شده که ۴۷ سری در شهرستان‌های استان و ۳۳ مورد در سنندج توزیع می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.