اجرای طرح «کادر نوجوان» در مساجد اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: امسال طرح «کادر نوجوان» در کانون‌های مساجد اردبیل اجرایی می‌شود.

مصطفی آمون صبح شنبه در جلسه توجیهی طرح «کادر نوجوان» با حضور مدیر مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر، سرعین، اظهار کرد: این طرح جزو ماندگارترین طرح‌ها برای کادرسازی آینده انقلاب اسلامی و رشد و تربیت نوجوانان در بستر مساجد است.

او با اشاره به اینکه طرح «کادر نوجوان» با هدف کادر سازی نسل نوجوان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح جزو ماندگارترین طرح‌ها برای پای کار آوردن نوجوانان به فعالیت‌های فرهنگی در مساجد خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تأثیر بلندمدت کار تربیتی و فرهنگی می‌طلبد تا برنامه‌ریزی مناسبی برای فعالیت‌های تربیتی مسجدمحور برای نسل نوجوان انجام شود.

آمون گفت: کانون‌های مساجد خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی مسجدمحور و محله‌محور بوده و در حوزه مباحث تربیتی برنامه‌های مناسبی انجام خواهد شد.

او افزود: استان اردبیل از جمله استان‌های پایلوت در اجرای طرح «کادر نوجوان» است که با توجه به ظرفیت مساعد مدیریتی و نوجوانان مساعد در کانون‌های مساجد انتخاب شده که لازم است تا با هم‌افزایی و همدلی در راستای اجرای این طرح ملی تلاش نمائیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی کانون‌های مساجد در طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد که ظرفیت‌های بزرگی برای اجرای موفق این طرح در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل وجود دارد.

 آمون ادامه داد: در این طرح، نقش‌ها و مسئولیت‌های مناسبی برای نوجوانان بین ۱۳ تا ۱۷ سال تعریف شده و برنامه‌های خاص اردویی، تشکیلاتی، آموزشی و … برای کادر نوجوان کانون‌ها اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.