تغییر تاکتیک حماس در غزه

منابع رژیم صهیونیستی فاش کردند مقاومت فلسطین در غزه تاکتیک خود را تغییر داده و فرماندهی نیرو‌های خود را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم کرده است.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنبش حماس تغییراتی در تاکتیک‌های نظامی خود در غزه ایجاد کرده است که به معنای تعدیل در رهبری جنبش فلسطین است. فرماندهی نبرد‌ها در قسمت شمالی نوار به عزالدین حداد فرمانده تیپ غزه و قسمت جنوبی به محمد السنوار (برادر یحیی السنوار) سپرده شد.

براساس گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی مکان رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: در پی عملیات نظامی چند ماه گذشته که تعدادی از رهبران حماس را هدف قرار داد، جنبش فلسطین تصمیم گرفت نوار غزه را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم کند.

این رسانه صهیونیستی به نقل از دو منبع در نوار غزه ادعا کرد که حداد که از رده‌های پایین در تیپ غزه خدمت می‌کرد توانست پله به پله جلو بیاید و به عنوان فرمانده گروهان، گردان و تیپ منصوب شد. او اکنون مسئولیت کل شمال نوار غزه را برای مبارزه با ارتش رژیم صهیونیستی بر عهده گرفته است.

این منبع صهیونیستی در ادامه افزود: اما در مورد کسی که به رهبری بخش جنوبی نوار منصوب شده است، او محمد السنوار است که از زمان ترور مروان عیسی فرماندهی نیروها را بر عهده دارد. 

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون حدود ۳۷۰۰۰ شهید و بیش از ۸۳۰۰۰ زخمی داشته است که اکثر آنها کودکان و زنان هستند که به بیمارستان‌ها رسیده‌اند و بیش از ۷۰۰۰ نفر همچنان بر اثر بمباران در سراسر نوار در زیر آوار ناپدید هستند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار