توقیف محموله ۲۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق

چهار دستگاه خودرو با ۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند توقیف شد.

 
 

فرمانده انتظامی شازند از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲۲ میلیارد ریال در عملیات توقیف چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون و سه دستگاه اتوبوس در عملیات این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضایی گفت: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودرو‌های قاچاق بر، طرح عملیاتی در این زمینه از سوی مأموران انتظامی شهرستان شازند اجرایی شد.
او افزود: در اجرای این طرح عملیاتی یک روزه، مأموران انتظامی شهرستان شازند موفق شدند، تعداد ۴ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون و ۳ دستگاه اتوبوس، حامل بار قاچاق را در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان اراک، شناسایی و متوقف کنند.
فرمانده انتظامی شازند گفت: در بازرسی از این خودرو‌های توقیفی انواع کالای قاچاق شامل هفت هزارو ۴۶ عدد کمپوت آناناس، یک هزار و ۲۶۴ عدد دست کش و جوراب، سه دستگاه ماینر، یک دستگاه تصفیه هوا، دو هزارو ۶۹۷ عدد لوازم تحریر، ۸۵ دستگاه دوربین عکاسی، ۹۴۹ قطعه لوازم یدکی خودرو و مقادیر شیر آلات ساختمانی خارجی قاچاق کشف شد.
سرهنگ رضایی ارزش ریالی کالای‌های کشف شده در این عملیات را حدود ۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این عملیات چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: کالا ، قاچاق ، توقیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.