قتل در معالی آباد توسط دختری ۳۶ ساله

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: دختری که در معالی‌آباد شیراز فردی را به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در سوم خردادماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره قتل در بلوار دکتر شریعتی (معالی‌آباد) شیراز به پلیس اعلام شد و بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدان عینی مطلع شدند که زنی با مردی ۳۵ ساله درگیر می‌شود و وی را با سلاح سرد به‌شدت مجروح می‌کند و مرد به‌دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید به قتل می‌رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه قاتل پس از قتل با دوستانش تماس می‌گیرد و آنها زمینه فرار وی را مهیا می‌کنند، ادامه داد: کارآگاهان اداره جنایی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی قاتل را شناسایی و عملیات دستگیری وی را آغاز کردند.

حبیبی خاطرنشان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی سریعاً به مخفیگاه وی در یکی از محلات شیراز اعزام و موفق شدند قاتل (زن) ۳۶ ساله را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر از دوستان مؤنث قاتل که در فراری دادن وی نقش مؤثر داشته‌اند نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات مالی عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه همه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با مخلّان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
چون بنده خدا یک زن بوده چه سریع دستگیرش کردند حالا اگه یک مرد یک زن را میکشت سالها طول میکشید تا پیداش کنند ایا علت ماجرا هم تحقیق کردید محل امنیت اشرار و ارازل اوباش هستند دوستاش خواستند کمکش کنند فرار کنه چون ترسیده بابا دست بردارید خانمها خیلی کم میشه قتل مرتکب بشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
خدا یا مملکت به کجا می رود بعد از لات و الواتی و چاقو کشی مردان حالا نوبت زنان شده علت این همه جرم و جنایت و هرزگی بی بند وباری در جامعه چیست
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
دختر چاقو کش و قاتل ؟؟!!!!
جل الخالق!
زن ! زندگی !! آزادی !!!
آخرین اخبار