در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رقابت‌های انتخاباتی باید کارنامه محور باشد نه ادعا محور

انبارلویی گفت:همانگونه که رهبری فرمودند، در رقابت‌های انتخاباتی تهمت زنی و لجن پراکنی اقدام ناپسندی است، چرا که به مردم و انتخابات آسیب می‌رساند.

کاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با باشگاه خبرنکاران جوان در ارتباط با رعایت اخلاق انتخاباتی میان نامزد های انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: فضای انتخاباتی که اکنون در آن به سر می‌بریم فضایی است که بر اساس شهادت شهدای جمهور به ویژه رئیس جمهور عزیز شکل گرفته است.

وی گفت: وضعیت این فضا و معنویت به دست آمده از این شهادت سرمایه اجتماعی برای انقلاب پدید آورده و نباید با بی اخلاقی‌هایی که برخی افراد در فضای رقابت اعمال می‌کنند این معنویت را مخدوش کنیم.

انبارلویی افزود:رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتخابات و مسائل مربوط به آن مانند همین رعایت اخلاق انتخاباتی و حاشیه‌های آن مطالب جدی فرمودند که همه ما باید آن  مطالب را توجه و رعایت کنیم.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند انتخابات باشکوه یک دستارد باشکوه برای ملت است و  حماسه انتخابات را باید مکمل حماسه بدرقه شهیدان خود قرار دهیم. اگر بتوانیم اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی را حاکم کنیم، صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه و رقابت برای خدمت خواهد بود و میدان انتخابات نباید میدان کشمکش برای تصاحب قدرت باشد.

انبارلویی تاکید کرد: رهبری فرمودند اخلاق را باید رعایت کنیم تا خداوند متعادل دل‌های مردم را به بهترین گزینه هدایت کند و اگر گروه‌های سیاسی دقت کنند، انتخابات حتما به عنوان یک پدیده پر دستاورد برای امنیت ملی و رفاه ملی نقش آفرینی خواهد کرد.

وی در انتها گفت:رقابت‌ها باید کارنامه محور باشد نه ادعا محور. آن چه که رهبری نهی کردند در رقابت‌های سیاسی بد گویی و تهمت زنی و لجن پراکنی است و ایشان این اقدامات را نهی کردند،چرا که به مردم و انتخابات آسیب می‌رساند؛ و موجب پیشرفت کار‌ها نمی شود.

انبارلویی تاکید کرد: این بداخلاقی‌ها به آبروی ملی لطمه می‌زند.  اگر رقابت‌ها حول محور کارنامه نامزد‌ها حرکت کند قطعا مردم به یک رئیس جمهوری خواهند رسید که فعال و پر کار و آگاه و معتقد به مبانی انقلاب است، رئیس جمهوری  که شایسه جانشینی شهید رئیسی  فعال و خستگی ناپذیر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار