حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: نهاد‌های دولتی و غیر دولتی نسبت به برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان خود اقدام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان شهرداری کرمان گفت: نهاد‌های دولتی و غیردولتی با هماهنگی آموزش و پرورش، نسبت به برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان خود اقدام کنند.

وی در این مراسم با قدردانی از ابتکار شهرداری کرمان در خصوص برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان شهرداری تاکید کرد: سایر ادارات نیز با هماهنگی آموزش و پرورش، نسبت برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان خود اقدام کنند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: جشن تکلیف یکی از با ارزش‌ترین و بیاد ماندنی‌ترین جشن‌های دوران زندگی افراد است و از دانش آموزان مکلف بخواهیم با قلب پاک خود برای ما دعا کنند.

وی گفت: جشن تکلیف، یک اقدام گروهی برای دانش آموزان است که به آنان یادآور شویم که این جشن، بهترین جشن زندگی آن ها را تشکیل می‌دهد و باید با برگزاری جشن تکلیف، ذکر و نام خدا را در دستور قرار دهند.

رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این مراسم از برگزاری جشن تکلیف ویژه بیش از ۵۴ هزار دانش آموز کرمانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ خبر داد و گفت: آموزش و پرورش استان در سطح تمامی شهرستان‌ها و مناطق آمادگی دارد برای برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان تمامی نهاد‌های دولتی و غیر دولتی همکاری کند.

وی افزود: نهاد‌های دولتی و غیر دولتی برای برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان خود با ادارات آموزش و پرورش هماهنگی کنند.

 جشن تکلیف کارکنان شهرداری کرمان با حضور امام جمعه کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس ستاد اقامه نماز استان، شهردار کرمان و جمعی از مسئولان و خانواده‌ها برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار