اجرای طرح نشاط معنوی در هشت بقعه و امامزاده شاخص کرمانشاه

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح نشاط معنوی در هشت بقعه و امامزاده شاخص استان در تابستان امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام مجید میرزایی گفت : در آستانه فصل تابستان اجرای طرح نشاط معنوی در هشت بقعه و امامزاده شاخص استان با هدف غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان کلید خورده است.

وی زمان اجرای این طرح را از ابتدای تیر ماه تا آخر مرداد عنوان کرد و افزود: این طرح به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به بقاع متبرکه مجری طرح مراجعه کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با دعوت از عموم دانش آموزان برای ثبت نام در طرح نشاط معنوی، افزود: در این طرح متقاضیان می‌توانند در کلاس‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن‌کریم، احکام، نقاشی، خیاطی، نویسندگی، عروسک سازی، قالی و گلیم بافی، نویسندگی، آموزش رایانه، برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی و... ثبت نام کنند. 

وی گفت: طرح نشاط معنوی در آستان مبارک امامزاده احمد (ع) و امامزاده هادی (ع) در شهرستان سنقروکلیایی، امامزاده ابراهیم (ع) و چاه صاحب الزمان (عج) در شهر کرمانشاه، امامزاده ابراهیم (ع) و امامزاده سید جمال الدین فش در شهرستان کنگاور، امامزاده مهدی (عج) شهرستان هرسین و امامزاده باقر (ع) بیستون برگزار خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.