استاندار سمنان تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت ۲ فرودگاه بین‌المللی در اربعین امسال

هاشمی با اشاره به وجود دو فرودگاه در شاهرود و سمنان بر لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت دو فرودگاه بین المللی این استان در آیین اربعین امسال تاکید کرد.

هاشمی  در دومین جلسه ستاد اربعین استان گفت: باید در راستای رفاه حال زائران اربعین حسینی، از ظرفیت فرودگاههای استان به بهترین شکل ممکن برای عزیمت به کشور عراق استفاده شود.

وی به مشارکت بالای این استان در راه اندازی موکب ها اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل تقارن اربعین حسینی با فصل گرما لازم است تا در جهت رفاه حال زائرین عزیز سایبان های لازم در محل موکب ها و استراحت گاه پیش بینی، تهیه و آماده استفاده گردد.

استاندار سمنان از آمادگی مسوولان ذی ربط برای نقش آفرینی در این رویداد مهم جهان اسلام اشاره و تصریح کرد: در حوزه تامین مواد غذایی، کالاها و سوخت، خوشبختانه با کمبودی مواجه نیستیم و هماهنگی های لازم نیز تا زمان فرا رسیدن اربعین حسینی انجام خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: در سال های گذشته دو موکب رسانه ای فجر و سفید پوشان به بهترین نحو ممکن ارائه خدمات کرده اند که این امر موجب رضایت زائرین شده بود.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه ها با ستاد اربعین استان تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان در حد مقدورات، امکانات خود را در اختیار این ستاد قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار