نقوی حسینی:

لاریجانی به شورای نگهبان اعتقاد دارد

نماینده ادوار مجلس گفت: آقای لاریجانی از قانون تمکین می‌کند و به شورای نگهبان اعتقاد دارد.

سید حسین نقوی حسینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تبلیغات زودهنگام برخی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات مجلس فرق می‌کند، چون فضای انتخابات باید داغ شود و همه نامزد‌ها باید بگویند در حال بررسی شرایط هستند تا فضا بهتر شود و تبلیغاتی که الان انجام می‌شود مربوط به یک کاندیدا نیست حتی کاندیدایی که می‌دانند ردصلاحیت نیستند در فضای مجازی کار‌های انتخاباتی انجام می‌دهند بنابراین برای گرم کردن فضای انتخاباتی تا تاییدصلاحیت‌ها می‌توانند تبلیغات را انجام می‌دهند البته میتیگ و اجتماع و ستاد نمی‌توانند داشته باشند. 

وی اظهار کرد: شورای نگهبان با شاخص‌ها، معیار‌ها و اطلاعاتی که دارد نامزد‌ها را ارزیابی می‌کند. شورای نگهبان مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست که مصلحتی عمل کند و اسناد و مدارک را می‌بیند و افراد را بررسی می‌کند و براساس شاخص‌های خود نظر می‌دهد و هیچ‌کس نمی‌تواند بر شورا فشار بیاورد و اصلا شورای نگهبان جایگاهی نیست که تحت تاثیر فشار کسی قرار بگیرد و کار خود را انجام می‌دهد لذا نامزد اگر تایید شد وارد عرصه انتخابات می‌شود و اگر تایید نشد مسیر کاری خود را ادامه می‌دهد.

نقوی حسینی بیان کرد: با آقای لاریجانی درباره تاییدصلاحیت در شورای نگهبان صحبت نکردم و وی هم در جایی اظهارنظر نکرده است. آقای لاریجانی از قانون تمکین می‌کند و به شورای نگهبان اعتقاد دارد و شورا هم موارد را به صورت قانونی بررسی می‌کند و اگر اعتراضی هم باشد قانون چارچوب خود را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
خوبه که تو را رد کرده دستش درد نکنه
آخرین اخبار