شهروند خبرنگار خراسان رضوی؛

گلایه شهروند مشهدی از حمل غیراصولی زباله توسط برخی از رانندگان

حمل بار بیش از حد مجاز توسط خودرو‌های حمل زباله در شهر مشهد دغدغه شهروند خبرنگار ما شد.

موضوعی که این روز‌ها دغدغه شهروند خبرنگار ما در شهر مشهد شده است خودرو‌های حمل زباله است. به گفته ایشان این ماشین‌ها فقط توانایی حمل یک باکس نخاله را دارد، اما به تازگی برخی از رانندگان به طول این خودرو‌ها اضافه کرده اند و اقدام به حمل بار بیش از توان این خودرو می‌کنند و این موضوع می‌تواند خطرآفرین شود.

در همین راستا با ارسال پیام از سازمان مدیریت پسماند شهرداری و رئیس پلس محترم راهور استان خراسان رضوی درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام و عرض ادب؛ بنده از شهر مشهد پیام می‌دهم و درخواستی از مدیریت محترم سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد و رئیس پلیس محترم راهور استان خراسان رضوی دارم.

عکس کامیونتی که ارسال کرده ام با ظرفیت مجاز جمعا ۶ تن توانایی حمل یک باکس (باکس حمل خاک و نخاله‌های ساختمانی) را دارد، اما متاسفانه بعضی از رانندگان و مالکان این کامیونت‌ها استاندارد ماشین را برهم زده و به طول شاسی ماشین اضافه می‌کنند در نتیجه با اضافه کردن به طول ماشین به جای حمل یک عدد باکس، اقدام به حمل همزمان ۲ عدد باکس می‌کنند که وزن آن حدودا به ۱۰ تن (۴ تن بیشتر از ظرفیت مجاز) می‌رسد. آیا این ماشین با این وزن و تعادل بسیار کم که فاقد ایمنی لازم و نداشتن استاندارد مربوط به ماشین و حمل بار است خطر آفرین نیست؟ آیا خطری شهروندان را تهدید نمی‌کند؟   خواهش میکنم رسیدگی کنید.


بیشتر بخوانید:

تردد کامیون حمل زباله بدون حفاظ در جاده قزلحصار از لنز دوربین شهروند خبرنگار


ماشین حمل زباله

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار