بازدید از اردوگاه مراقبتی حسن آباد شاندیز

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی به همراه مدیرکل امور اتباع و تعدادی از مسئولین استان در اردوگاه مراقبتی حسن آباد شاندیز حضور یافتند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی به همراه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، معاون امنیتی فرمانداری مشهد و تعدادی از مسئولین دستگاههای امنیتی و انتظامی استان بمنظور بررسی شرایط و نحوه پذیرش و طرد اتباع خارجی غیرمجاز امروز یکشنبه بیست خرداد 1403 در اردوگاه مراقبتی حسن آباد شاندیز حضور یافتند.

محمدزهدی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی در این بازدید بیان داشت: عملیات دستگیری و طرد تعدادی از عناصر نامطلوب و اراذل و اوباش اتباع خارجی با همکاری فراجا و سایر دستگاههای امنیتی با موفقیت انجام و برای سیر مراحل قانونی و طرد از کشور تحویل اردوگاه مراقبتی حسن آباد شاندیز شدند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه هیچگونه حضور اتباع غیرمجاز در استان خراسان رضوی را نمیپذیریم بیان داشت:شناسایی، دستگیری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز در استان طبق قانون ، با همکاری دستگاههای ذیربط با جدیت و اهتمام کامل در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی نیز در این بازدید گفت: با اتباع و مهاجرین خارجی مجاز و غیرمجاز که باعث ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن آرامش جامعه در استان گردند برخورد قاطع صورت می پذیرد و در سریعترین زمان ممکن و طبق قانون با ایشان برخورد و از کشور طرد خواهند شد.

حسین شرافتی در ادامه یادآور شد: خدماتی که سازمان ملی مهاجرت در راستای ساماندهی اتباع و مهاجرین کشور در قالب طرحها و برنامه های مختلف در دستور کار قرار دارد صرفاً به اتباع و مهاجرین مجازی تعلق میگیرد که بصورت موقت در کشور حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.