شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام از اختلال در سامانه ثبت نام برای وام ازدواج گلایه کردند و خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

ازدواج و تشکیل نهاد خانواده از اهمیت بسیاری برخوردار است به همین جهت دولت به منظور تشویق جوانان به این امر مقدس و دینی تسهیلاتی را برای آنها در نظر گرفت. اما مدتی است زوجین جوان برای ثبت نام در سامانه با مشکلاتی مواجه شدند به گفته آنها سامانه اختلال دارد و امکان ثبت نام وجود ندارد.

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از تاخیر در دریافت وام گلایه کردند.

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

با سلام ببخشید امروز که اخبار ازدواج و وام ازدواج را دیدم لازم دانستم این موضوع را با شما درمیان بگذارم. چند ماه است که در سامانه ثبت نام وام ازدواج در استان اصفهان بسته است و الان برادرم هرچه به کافی نت مراجعه می‌کند، سایت بسته است. لطفا صدای ما باشید و این موضوع را پیگیری کنید تا برادر من هر چه زودتر روانه خانه بخت شود. آنها برای رفتن به سر خانه و زندگیشان به این پول احتیاج دارند. 


امروز ۱۹ خرداد هست هنوز سامانه ثبت نام وام ازدواج مشکل دارد. اصلا کسی در همین سایت خبری پیگیر هست؟ خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مدتضی
۲۰:۴۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
سایتش بسته س..منم متقاضیم
Iran (Islamic Republic of)
مدتضی
۲۰:۴۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
سایتش بسته س..منم متقاضیم
Iran (Islamic Republic of)
هادی تنهای
۱۰:۱۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام. 6 ماهه 24 ساعت دارم امتحان میکنم ولی هر دفعه میزنه اعتبار توی استان شما نیس.بعضیا هم دارن سوء استفاده میکنن از این موضوع و با گرفتن پول زیاد و زدن ربات ثبت نام میکنن. این کجای عدالته آخه.میگن ازدواج کنین اینم از یه وام ساده که اینقدر اذیتت میکنن
آخرین اخبار