اجرای طرح استعداد یابی مهنا ویژه دانش آموزان قم

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان از برگزاری رویداد استعدادیابی قرآنی، فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه‌ای و صنایع دستی با عنوان مهنا ویژه دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم خبر داد.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری رویداد استعدادیابی قرآنی، فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه‌ای و صنایع دستی با عنوان مهنا با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان گفت: این طرح با هدف کشف استعداد‌های دانش آموزی استان و معرفی به بخش‌های مختلف اجرا می‌شود. 

حجت الاسلام محمدرضا حیدری فراخوان استعدادیابی این طرح را در میان دانش آموزان دختر و پسر مقاطع متوسطه اول و دوم اعلام کرد و افزود: مصاحبه حضوری، شرکت در آزمون‌های مجازی رشته‌های مورد نظر و دوره آموزشی رشته پذیرفته شده با ۳۵ ساعت آموزش تخصصی و ۳۰ ساعت برنامه‌های جنبی همچون اردو از جمله مراحل اجرای طرح مهنا می‌باشد.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به ثبت نام ۴ هزار و ۹۰۰ نفر در این طرح از ۳۱ فروردین ماه تا امروز گفت: علاقمندان تا پایان تیرماه فرصت دارند برای ثبت نام به وبگاه اینترنتی طرح استعداد یابی مهنا به نشانی https://formafzar.com/form/mohana مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار