هزینه ۶۰۰ میلیارد ریالی برای زیرساخت‌های ناحیه صنعتی قروه درگزین

حقیقی گفت:۶۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات این شرکت برای زیرساخت‌های ناحیه صنعتی قروه درگزین از جمله آب، برق و بقیه تعهدات هزینه شده است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با بیان اینکه بهره‌برداری از ناحیه صنعتی قروه درگزین در دولت مردمی سیزدهم رقم خورد، گفت: در این دولت برای اولین بار در استان همدان طی یکسال ایجاد ۲ ناحیه صنعتی مجاز مصوب شد.

حقیقی گفت: اولین ناحیه صنعتی که در دولت مردمی به بهره‌برداری رسید ناحیه صنعتی قروه درگزین بود که با حمایت و همراهی مسوولان استانی و شهرستانی به ویژه استاندار اتفاقات مثبتی در حوزه توسعه صنعتی و اقتصادی در این ناحیه صنعتی رقم خورده است.

او با بیان اینکه زیرساخت‌های عمرانی در این ناحیه صنعتی مهیا شده است،  گفت: تاکنون ۱۴ قرارداد در ناحیه صنعتی قروه درگزین منعقد شده که ۱۲ قرارداد آن قطعی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: از ابتدای دوم سیزدهم تاکنون بیش از ۳۰۰هکتار به اراضی صنعتی استان اضافه شده که طی ۱۰سال گذشته بی سابقه بوده است.

حقیقی با بیان اینکه در تامین آب، برق و گاز در نواحی صنعتی در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی رقم خورده است، گفت: در حوزه تامین برق در نواحی صنعتی استان همدان بیش از ۲۰۰مگاوات برق تامین شد که میانگین سالانه در این خصوص ۶۵مگاوات بوده است به گونه‌ای که در مقایسه با ادوار گذشته جهش قابل ملاحظه‌ای در این خصوص داشته ایم.

او گفت: ۵۰ هکتار زمین برای ایجاد و راه اندازی شهرک صنعتی در شهرستان درگزین اختصاص یافته که کار تملک و آماده سازی شهرک چند سال قبل انجام شده است.

 استان همدان دارای ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی است.

شهرستان درگزین با بیش ا ۴۰ هزار نفر جمعیت به مرکزیت قره درگزین در شمال شرق استان همدان قرار دارد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار