بیش از ۷ هزار فروند قایق از طریق درگاه ملی مجوز‌ها مجوز صیادی دریافت کردند

مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی از راه‌اندازی درگاه ملی مجوزها و دریافت مجوز صیادی برای ۷هزار و ۱۰۰ فروند قایق خبر داد.

عباس نژاد مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  فعالیت بازرسی‌های ثبتی، رده‌بندی و صدور گواهینامه ثبت کشتی‌ها در سال گذشته انجام شده است، گفت: پس از رفع موانع قانونی در بخش قایق‌های صیادی بی‌هویت ثبت شناورها و ارائه مجوزها انجام شد.

وی با بیان اینکه  ۹هزار و ۴۰۰ فروند شناور ثبتی بنادر در استان های جنوبی کشور ثبت شده است گفت: در حال حاضر این تعداد به ۱۸ هزار فروند رسیده است‌.

عباس نژاد اظهار کرد: در نتیجه دریافت مجوزهای صید و صیادی، اداره کل بنادر و دریانوردی  موفق به ثبت هفت هزار و ۱۰۰ فروند قایق بی‌هویت با کاربری‌های صیادی و تفریحی شد.

عباس‌نژاد توضیح داد: به دنبال تقاضاهای مردمی، رئیس جمهور شهید آقای رئیسی دستور رفع مشکل به ارگان‌های اجرایی صادر و موانع موجود در این بخش رفع شد.

او بیان کرد: با راه‌اندازی درگاه الکترونیکی ثبت قایق‌ها به آدرس Sp.pmo.ir متقاضیان با ثبت نام و تکمیل اظهارنامه ثبت قایق بی‌هویت خود دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای پیگیری امور ثبت قایق خود ندارند.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، شناور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار