توقیف یک ماهه ۳۰ خودرو متخلف بلوار شهید صدوقی قم

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به توقیف ۳۰ خودرو حادثه ساز و متخلف در پنجشنبه گذشته در بلوار شهید صدوقی گفت: این خدرو‌ها به مدت یک ماه در پارکینگ‌ها باقی خواهند ماند.

رئیس پلیس راهور استان گفت: خودرو‌های خطرآفرین که پنجشنبه گذشته در بلوار صدوقی توقیف شده بودند تا یک ماه آینده در پارکینگ‌ها باقی خواهند ماند. 

سرهنگ غلامرضا صدفی با اشاره به توقیف ۳۰ خودرو در پنجشنبه گذشته، هفدهم خرداد، در بلوار شهید صدوقی گفت: این خودرو‌ها با تخلفاتی همچون سرعت و سبقت غیر مجاز، عبور از چراغ قرمز، حرکات نمایشی و لایی کشی و همچنین ایجاد مزاحمت، در طرح ضربتی پلیس توقیف شدند. 

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: تنها با اخذ تعهد از رانندگان و گذراندن دوره‌های آموزشی، این خودرو‌ها رفع توقیف می‌شوند و علاوه بر این، محدودیت‌هایی نیز برای شماره گذاری این وسایل نقلیه و صدور گواهینامه رانندگان آنها اعمال خواهد شد. 

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه خودرو‌های متخلف و توقیف شده در یک ماه گذشته به طور کامل توسط ماموران پلیس راهور و دوربین‌های نظارتی مورد رصد قرار گرفته بودند، افزود: خانواده‌ها کنترل بیشتری روی فرزندان و جوانان خود داشته باشند چرا که بعد از تصادفات و بروز حوادث، راه جبرانی باقی نخواهد ماند. 

سرهنگ صدفی تاکید کرد: در هر نقطه از شهر با متخلفان برخورد صورت می‌گیرد، اما با توجه به رصد‌های میدانی و ثبت تخلفات متعدد و حادثه آفرین در بلوار‌های شهید صدوقی و غدیر، تمرکز بیشتر پلیس بر این خیابان‌ها خواهد بود. 

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به کم توجهی برخی خانواده‌ها بر فرزندان خود افزود: در توقیفی‌های اخیر در چندین مورد، جوانان بدون اطلاع پدر و مادر اقدام به رانندگی کرده بودند به طوری که پس از توقیف وسیله نقلیه تازه خانواده‌ها از خارج شدن خودرو از منزل خود مطلع می‌شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.