روابط عمومی‌ها نقش موثری در امیدآفرینی و توسعه سیستان و بلوچستان دارند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسوولان نقش موثری در امیدآفرینی در بین مردم و کنشگری مسائل اجتماعی کشور و توسعه استان دارند.

  رضا شریفی  در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان  با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در راستای امیدآفرینی در جامعه اظهار کرد: حضور و مشارکت پرشور مردم در همه عرصه ها نقش موثری در رسیدن به توسعه اجتماعی دارد و روابط عمومی ها می توانند با کنشگری مناسب زمینه این حضور را بیشتر فراهم کنند.

وی افزود: مسیر خدمت همان مسیری است که شهید آیت الله رئیسی آغاز کرد و مسوولان نیز با جدیت تمام این راه را ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی با ریل گذاری درست، مسیر توسعه را برای دولت‌های بعدی فراهم کرد.

وی گفت:‌: در هر دوره سندی لازم الاجراست که از دل نخبگان و مردم بیرون آمده باشد، بنابراین در حوزه توسعه سواحل مکران و دیگر مسائل باید با هم‌اندیشی نخبگانی به روشنگری بپردازیم و با پیوست اقناعی و اجتماعی قوی مردم را از واقعیت طرح‌ها آگاه کنیم.

شریفی با اشاره به ظرفیت سران طوایف و ریش سفیدان بیان کرد: باید از هر ظرفیتی در جهت اقناع و آگاهی مردم استفاده کنیم.

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی بزرگی که در سیستان و بلوچستان اجرا شد، تاکید کرد: باید طرح‌های اجرا شده را به نخبگان جامعه نشان دهیم چرا که آنان می‌توانند موجبات آگاهی مردم را فراهم کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روزمرگی برای هر مجموعه‌ای به مثابه سم کشنده است، بنابراین باید در میدان باشیم و هر روز نسبت به قبل بیشتر تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: در حوزه پتروشیمی، شیلات و اقتصاد دریا اقدامات خوبی انجام شده که باید این اقدامات را برای مردم تشریح کنیم چرا که این امر می‌تواند امید را در دل‌های مردم زنده کند.

شریفی بیان کرد: تخصص معیار مهمی در کارهاست و در تمام انتصاباتی که در سیستان و بلوچستان انجام شده مهمترین ملاک عمل، شایسته سالاری مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چهار رکن اصلی در انتخابات است و ما نیز در مجموعه استانداری تلاش می‌کنیم همچون گذشته یک انتخابات پرشور را برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار