مدیرروستا: تغییر مدیریت و سرمربی در سقوط پیکان تاثیرگذار بودند

بازیکن اسبق تیم فوتبال پیکان گفت: تغییر مدیریت و سرمربی در طول فصل در سقوط پیکان به لیگ دسته یک تاثیرگذار بود.

اصغر مدیرروستا بازیکن اسبق تیم فوتبال پیکان  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره سقوط پیکان به لیگ دسته یک اظهار کرد: پیکان تیم جوان و خوبی بود، اما منتهی در طول فصل دچار فعل و انفعالات، تغییر مدیریت و سرمربی شد و یک مقدار این مسائل تاثیرگذار بود. به هر حال جا انداختن مسائل فنی و  تاکنیکی به جوان‌ها کار داشت، اما یک موضوعی هست. کسی فکر نمی‌کرد تیم پیکان بیفتد، چون وضعیت  تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان در جدول رده بندی خوب نبود. من فکر می‌کردم تیم نساجی در آخرین بازی به راحتی جلوی فولاد بایستاد، اما این اتفاق نیفتاد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نساجی نتوانست در زمین خودش بازی که در هفته‌های قبل از این تیم دیده بودیم، نتایج خوبش را در آنجا تکرار کند. متاسفانه تیم پیکان سقوط کرد. درست است تیم پیکان هوادار ندارد، اما یک تیم ریشه‌ای و قدیمی هست که صاحب افتخارات زیادی است.  

او افزود: پیکان تیم ریشه داری است که از سال ۴۶ قهرمانی ایران، جام حذفی و مسابقات تهران را  دارد. حالا بعد از آن تیم بهمن بود که دوباره  به پیکان تبدیل شد  و تیم بهمن هم قهرمانی لیگ و جام حذفی دارد و تیم پرافتخاری است که نباید این اتفاق برایش می‌افتاد. ما توقع داشتیم در بازی آخر تیم نساجی  بازی همیشگی خود را  برابر تیم فولاد انجام می‌داد تا پیکان بماند. به هر حال بازی پیکان سخت بود و این تیم  با استقلالی بازی داشت که برای قهرمانی می‌جنگید و این توقع را نمی‌توان داشت که تیم جوان پیکان بتواند انگیزه قهرمانی را از آبی پوشان بگیرد. تیم‌های دیگر باید بازی جانانه‌ای را انجام می‌دادند که این اتفاق رخ نداد. تیم نساجی انگیزه لازم را جلوی تیم فولاد نداشت و در نهایت این بازی را باخت.

مدیر روستا درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: من به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. واقعا پرسپولیس تیمی بود که بعد از تغییر و تحولاتی که در کادر فنی اش انجام شد اکثرا فکر می‌کردند که این تیم دچار افت شود. البته سرمربی جدید و بازیکنان پرسپولیس  همبستگی به خرج دادند و بحث فنی و تاکنیکی شان روز به روز بهتر می‌شد و توانستند با استقلال حریف سرسخت خود پابه پا جلو بیایند و. در یک لحظه حساس توانستند گوی سبقت را از استقلال بگیرند و قهرمان شوند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه علت موفقیت پرسپولیس در کسب قهرمانی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: ناامید نشدن و خستگی ناپذیری علت موفقیت پرسپولیس در لیگ امسال بود. به نظرم پرسپولیسی‌ها تا لحظه آخر ناامید نشدند و تیم نساجی جلوی استقلال را در زمین خودش گرفت و باعث شد سرخپوشان جای آبی پوشان را در صدر جدول بگیرند و  پرسپولیسی‌ها در ۲ هفته بعدی هم ۲ بازی خود را بردند و قهرمان شدند.

او درباره اینکه امسال مسابقات  لیگ را چطور  دیده است، گفت: مسابقات لیگ ما به لحاظ فنی چیزی نداشت. فقط هفته آخری نزدیکی امتیازات هم در بالا و هم در پایین جدول توانست هیجانی را به فوتبال و مردم ما بدهد. اگر از لحاظ فنی نگاه کنیم لیگ خوبی نداریم و همانطور که می‌دانید در رتبه بندی لیگ ششم آسیا شدیم. این نشان دهنده این است که روز به روز لیگمان ضعیف‌تر می‌شود.  

مدیر روستا درباره اینکه پدیده‌ای در لیگ برتر فوتبال معرفی شد، گفت: من به آن صورت پدیده‌ای در تیم‌ها ندیدم، اما به لحاظ جوانی گلر شمس آذر در موفقیت‌های این تیم تاثیرگذار بود.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار