کارشناس مسائل غرب آسیا:

شرایط برای نتانیاهو هر روز سخت‌تر می‌شود

شاهوردی گفت:با خروج ۲ تن از مهمترین اعضای کابینه جنگ صهیونیست‌ها این احتمال تقویت می‌شود که نتانیاهو مجبور شود کابینه جنگ را منحل کند.

شاهوردی کارشناس مسائل غرب آسیا درباره پیروزی ادعایی نتانیاهو در ارتباط با آزادی ۴ اسیر صهیونیستی اظهار کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند پس از تقریبا ۹ ماه جنگ علیه مردم غزه اکنون ادعا کند که وعده‌هایی که به صهیونیست‌ها برای بازگرداندن اسرا داده را عملی کند. اکنون صهیونیست‌ها می‌دادند که حداقل ۱۲۰ اسیر را دارند که خبری از آن نیست و به طور کلی آمار دقیقی از تعداد کسانی که زنده هستند وجود ندارد.

 وی ادامه داد:بعد از این مدت طولانی تنها ۴ اسیر را آزاد کردند و این افراد قطعا تنها توسط صهیونیست‌ها اجرایی نشده بلکه در این امر کمک کشور‌های دیگر مثل آمریکا و انگلیس و اطلاعاتی که این‌ها جمع آوری کردند تاثیرگذار بوده است. این اطلاعات در اختیار سازمان‌های  جاسوسی صهیونیست‌ها قرار گذاشته شده و آن‌ها توانستند چنین عملیات کوری را انجام دهند.

شاهوردی گفت:این عملیات به دلیل جنایات گسترده آن بار دیگر جامعه جهانی را علیه صهیونیست‌ها کرده است.  حداقل ۲۱۰ فلسطینی شهید شدند و صد‌ها نفر زخمی شدند و ممکن است آمار شهدای این عملیات به ۴۰۰ نفر هم برسد.

وی درباره سلسله استعفا‌ها در کابینه نتانیاهو گفت: شرایط قطعا برای نتانیاهو بسیار سخت شده و این انحلال به ویژه در این کابینه جنگ قوت گرفته و با خروج ۲ تن از مهمترین اعضای این کابینه این احتمال تقویت  می‌شود که نتانیاهو مجبور شود کابینه جنگ را منحل کند و فشار‌ها همچنین در جامعه صهیونیستی بیشتر می‌شود که تمام کابینه منحل شود. نتانیاهو هم برکنار شود و انتخابات زود هنگامی در سرزمین‌های اشغالی برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
بی رحم ترین ادم روی کره زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
مرگ ولعن ونفرین وننگ براسرائیل واستکبارجهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
وضعیت این جانی و نسل کش کودکان و زنان
مثل مریم رجوی است در حال غرق شدن
به تیکه چوبی روی اب وصل شده
بدجوری در باتلاق گیر کردند
رهایی فرار از سرزمینهای اشغالی
آخرین اخبار