پایان راه سارقان کامپیوتر خودرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان حرفه‌ای کامپیوتر خودرو خبرداد.

 سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کامپیوتر و محتویات خودرو به شکل مشابه در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳۳، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت.

رئیس پلیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با بررسی دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، هویت سارق مورد نظر شناسایی شده و مشخصات ظاهری متهم در احتیار کلیه گشت‌های محسوس و نامحسوس کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: در حین گشت زنی ماموران پلیس در محدوده بلوار کاشانی، متهم در حین ارتکاب جرم و سرقت از خودرو شهروندان مشاهده و شناسایی شد. متهم بلافاصله پس از مشاهده ماموران سوار خودرویی که کنار خیابان پارک شده بود شد و راننده آن درحالت آماده جهت فرار منتظر سارق اصلی بود به طرز خطرناکی از محل سرقت متواری شدند که طی یک تعقیب و گریز طولانی، ماموران پلیس با درایت و هوشیاری و ایجاد طرح مهار پلیسی موفق به متوقف کردن خودرو شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان ۳۵ و ۵۳ ساله بوده که در بازرسیه اولیه از خودزو آنها، ابزار و ادوات حرفه‌ای سرقت و همین طور تعداد ۱۰ عدد کامپیوتر خودرو به ارزش تقریبی ۱ میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: متهمان به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود: شهروندان خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل ردیاب، قفل و دزدگیر مجهز نموده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری نمایند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار