رئیس پلیس راه شمال کرمان:

خودروی پسر ۱۰ ساله توقیف شد

سرهنگ رضایی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پراید به رانندگی پسربچه‌ای ۱۰ ساله، به والدین در خصوص در اختیار گذاشتن وسایل نقلیه به فرزندان کم سن و سال هشدار داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: ماموران پلیس راه هنگام گشت زنی در محدوده شهر متوجه حرکات نا متعارف یک دستگاه خودروی پراید شده و پس از نزدیک شدن به خودرو و متوقف کردن آن با یک پسربچه کم سن و سال پشت فرمان روبرو شدند.

وی افزود: در ادامه این خودرو توقیف و ضمن تماس با والدین این پسربچه مشخص شد بدون اطلاع آن‌ها اقدام به تردد با خودرو به مقصد بیرون شهر کرده است و به سبب مهارت ناکافی ممکن بود، برای خود و دیگر خودرو‌های عبوری و حتی عابران پیاده مشکل ایجاد کند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر مراقبت بیشتر والدین از فرزندان به خصوص در ایام تعطیلی مدارس و در اختیار نگذاشتن وسایل نقلیه به فرزندان کم سن و سال تصریح کرد: واگذاری خودرو به افراد فاقد مدارک رانندگی بر خلاف مقررات است و حتما حادثه ساز خواهد بود؛ از اینرو اینگونه خودرو‌ها به توقفگاه منتقل و از تردد آن‌ها جلوگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اگر در غرب اتفاق میافتاد
پسر ده ساله را از خانواده اش میگیرند و
میگویند لیاقت پدر و مادر بودن ندارید و
به خانواده سفید پوست غربی میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
تیتر خبر میتونه این باشه بی احتیاطی کودک ۱۰ ساله باعث کشته شدن بچه ۴ ساله شد یا تصادف کودک ۱۰ ساله با پیرمرد ۷۰ ساله .مراقب بچه ها باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۴:۰۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
متاسفانه بعضی‌ها فخر فروشی هم میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
جریمه ۱۰ میلیونی یا خواب ماشین به مدت ۳ ماه همه چی رو به حالت عادی برمیگردونه
آخرین اخبار