تأمین امنیت غذایی با برنامه ریزی صحیح در حوزه کشاورزی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با برنامه ریزی صحیح در حوزه کشاورزی، امنیت غذایی تأمین می‌شود.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با تأمل در ویژگی‌های آیت الله رئیسی، باید فردی اصلح برای ریاست جمهوری کشور برگزینیم که خدمت صادقانه را در پیش گیرد.

او همچنین با اشاره به آغاز هفته جهاد کشاورزی و روز جهانی امنیت غذایی افزود: اگر برنامه ریزی‌های اقتصادی در حوزه کشاورزی به درستی انجام شود، امنیت غذایی برای همه‌ی بشر تأمین می‌شود.

آیت الله عبادی تصریح کرد: دشمن در جنگ ترکیبی حتی به امنیت غذایی ملت‌ها نیز رحم نمی‌کند و می‌کوشد در کنار امنیت نظامی و مرزی، به سلامت و امنیت غذایی مردم نیز ضربه بزند که نمونه آن در فیلم یتیم خانه ایران برای آگاهی مردم از جنایت‌های انگلیس در ایران، به تصویر کشیده شد و نمونه امروزی آن نیز ظلمی است که اسرائیل در مانع شدن از رسیدن غذا به غزه انجام می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متناسب با نقشه‌های دشمن، ما هم باید برای حفظ امنیت در همه عرصه‌ها آمادگی داشته باشیم اظهار کرد: جنایات استکبار در میانمار، ویتنام، یمن، عراق، سوریه، لبنان و افغانستان نشان می‌دهد که غربی‌ها و دولت آمریکا، برای غارت ذخایر کشورها، به هیچ جنبه‌ای از امنیت ملت‌ها رحم نمی‌کنند و ادعای حقوق بشر آنها کاملا پوچ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.