اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط جرم خیز در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک از اجرای مجدد طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط جرم خیز در ادامه طرح‌های اخیر پلیس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا میررضایی رئیس پلیس اندیمشک گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی ، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط جرم خیز با بهره گیری از توان انتظامی به مرحله اجرا در آمد.

او  افزود: در اجرای این طرح کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و پیگیری های مستمر موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق منزل شده که در تحقیقات فنی به چند فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک  ادامه داد: کارآگاهان پلیس در اقدامی دیگر یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف و به مالک آن تحویل دادند.

سرهنگ میررضایی با اشاره به دستگیری یک سارق سیم برق و یک سارق خودرو در عملیات‌های ضربتی عوامل انتظامی گفت : مقادیر قابل توجهی سیم برق هوایی مسروقه و چندین قبضه سلاح سرد به همراه ابزار و ادوات سرقت از مخفیگاه سارقان کشف شد.

او می‌گوید: در ادامه جمع آوری سلاح های غیرمجاز و مبارزه با قاچاقچیان سلاح ماموران پلیس اطلاعات وارد عمل شده ، پس از شناسایی متهمان و هماهنگی قضایی  در چند عملیات ویژه ۲ قاچاقچی سلاح و یک متهم که اقدام به تیراندازی به منازل نموده را دستگیر ، ۴ قبضه انواع سلاح کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی اندیمشک  با بیان اینکه ۵ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و ارکان مخدوش توقیف و ۴ محکوم فراری احکام جلب دستگیر شد ، گفت: پلیس در راستای برخورد با مجرمان و شناسایی و دستگیری آنان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار