دیدار و دلجویی فرمانده انتظامی از خانواده شهید راه امنیت

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بويراحمد، از خانواده شهید احسان فرخیانی دیدار و دلجویی کرد.

فرمانده انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید راه امنیت شهید فرخیانی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های نیروهای نظامی برقراری امنیت است گفت: نیروهای پلیس در هر جایی که باشند به این رسالت جامه عمل می پوشانند.


سردار مصطفایی افزود: ماموران جان برکف نیروی انتظامی با الهام از شهدا و تبعیت از ولایت در تامین امنیت پایدار کشور ثابت قدم و قاطعانه عمل می کنند.


وی ادامه داد:  پلیس به منظور تأمین امنیت و آرامش مردم، از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد و گواه این ادعا، خون پاک شهدای ما است که تا امروز تقدیم شده است و این راه ادامه خواهد داشت.


فرمانده انتظامی استان گفت: این مرزبان شجاع در حالی که به همراه خانواده در مرخصی بود اما با شجاعت و احساس مسئولیت و تعهد به یاری همرزمان خود و ماموران پلیس در استان شتافت و در این راه و با اصابت گلوله آسمانی شد.

سردار کیقباد مصطفایی افزود: وقتی اراذل و اوباش در این پارک ایجاد مزاحمت کرده بودند و همکاران ما وارد عمل می‌شوند، آنها به همکاران تعرض و حمله می‌کنند که این مرزبان شجاع با وجود اینکه در مرخصی بوده به کمک نیروهای ما می آید.وی ادامه داد: اما این مرزبان هرمزگانی از سوی اراذل و اوباش مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و به شهادت می رسد.


مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام عرصه امنیت استواریکم "احسان فرخیانی" امروز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۸:۳۰ از جلوی ستاد انتظامی استان به سمت فلکه سنگی شهر یاسوج برگزار و سپس در زادگاهش روستای سیوکی جلیل به خاک سپرده خواهد شد.


استواریکم احسان فرخیانی، متولد ۱۳۷۶ دریابان پایگاه دریابانی بندرلنگه در ایام مرخصی به همراه خانواده(همسر و فرزند سه ماهه) در این شهر بسرمی برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.