افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد

طرح توسعه بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد پنج شنبه ۲۴ خرداد با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور افتتاح می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد پنج شنبه، ۲۴ خرداد با حضور میر هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
 
عباس گودرزی گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد با زیربنای بالغ‌بر ۱۳ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان احداث‌شده است، همچنین تخت‌های بستری از ۳۲ تخت به ۹۶ تخت افزایش یافته است.
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: با پیگیری‌ها و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی کشور تجهیزات پزشکی خریداری و به بیمارستان انتقال یافته است.
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: علاوه بر بیمارستان و تجهیزات، پلی کلینیک تخصصی بیمارستان کوثر با بیش از چهار هزار مترمربع وسعت و ۲۲ اتاق معاینه و کلینیک قلب و گوارش و زنان زایمان و دندانپزشکی با تجهیزات پیشرفته خدمات سرپایی را ارائه می‌دهد.
 
گودرزی ادامه داد: وسعت پلی کلینیک بیمارستان کوثر بعد از اجرای طرح توسعه بیش از ۱۲ برابر درمانگاه فعلی افزایش داشته است.
 
عباس گودرزی یادآور شد: هم‌زمان با افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد، فاز دوم طرح آغاز و نوسازی و مقاوم‌سازی ساختمان قبلی بیمارستان آغاز خواهد شد. این اقدام در راستای افزایش سرانه درمانی بروجرد نقش بسزایی خواهد داشت.
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: این طرح برای افزایش ظرفیت درمان شهرستان و تسهیل امور درمانی بازنشستگان و کارگران نقش بسزایی خواهد داشت.

برچسب ها: افتتاح ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.