رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت:

تلاش رئیس جمهور بر کاهش فشار برخانواده‌ها بود

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت گفت: دغدغه مهم رئیس جمهور کاهش فشار برخانواده‌ها درحوزه اقتصادی بود.

حجت الاسلام تقدیری در همایش روایت خدمت که در استانداری کرمان در حال برگزاری است، گفت: در دولت آقای رئیسی ۲ میلیون ۵۸۰ هزار مسکن ساخته شد که تنها ۳۷ هزار واحد در یک مجموعه در بوشهر فقط قطعه زمین واگذارشده است.

وی افزود: اینکه فاز ۱۱ پارس جنوبی با تلاش‌های رئیس جمهور و با تلاش مهندسان جوان ایرانی رقم خورد روایت مهمی از خدمت‌های بی شمار رئیسی در دوران ریاست جمهوری اش بود. 

حجت الاسلام تقدیری بیان کرد: در واقع رئیسی ۳۰ سال را در سه سال کارکردند؛ وی خیلی دغدغه خانواده را داشت، و می گفتند همین خانم‌های خانه دار کلی اقتصاد خانواده را پوشش می‌دهند و مادر خانواده تنها در حوزه طبخ غذای خانواده با ده میلیون موادخام نیاز ماهانه غذای خانواده را که باید با ۴۸ میلیون تومان در ماه تامین می‌شد را رفع می کند که صرفه جویی بزرگی است.

وی افزود: دولت ایستاد تا گاز را مترمکعبی ۷۰ تومان به خانواده‌ها برساند؛ ولی همان گاز را به ترکیه ۲۳ هزارتومان به ازای هر مترمکعب می‌فروشد و در دولت وی تلاش شد گازخانگی گران نشود. 

حجت الاسلام تقدیری تصریح کرد: رئیس جمهور شهید می گفت من خودم را در مسیر گفتمان اتقلاب قراردادم و زمانی که سند روایت پیشرفت امضا شد گفتند جنگ امروز جنگ روایتهاست هرکسی صحیح‌تر و درست‌تر روایت کند موفق‌تر است. 

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت گفت: آن زمان وقتی روایت‌های غربی را دیدیم متوجه شدیم چگونه دارند روایت سازی می‌کنند؛ آن هم روایت‌های تصنعی که باعث تاثیر بر جهان می‌شد. 

وی بیان کرد: روایت جنسش خبر و خبرگزاری نیست؛ بلکه درک وجودهاست درک داشته‌ها و تلاش هاساو شخص رئیس جمهور شهید خودشان را مقید به جهاد تبیین می‌دانست، به نوجوان‌ها اهمیت می‌داد، چون می گفت اینها گام دوم انقلاب را می‌سازند. 

حجت الاسلام تقدیری اظهار کرد: همین نوجوان‌ها در مجموعه دختران حاج قاسم رفتند کک سازی و گل گهر و با روایت‌های صحیح این فعالیت‌ها را فعال کرده اند.

وی گفت‌: در ستاد روایت پیشرفت ۵۰ درصد علمداران روایت را زنان انجام می‌دهند، گام دوم انقلاب گام فرماندهی خانمهاست؛ البته امام اعتقاد داشتند زنان فرمانده هستند وگام اول هم دست آنان است. 

حجت الاسلام تقدیری افزود: بچه‌های انقلابی با مهندسی معکوس تراک ۵۰ تنی در گل گهر فعال کردند، پس اردو‌های پیشرفت را جدی بگیرید، مثل شهید آوینی که به گونه‌ای روایت می کند که کربلای ۴ با همه تلخی اش افتخاری برای ما می‌شود. 

وی گفت: پوتین ۲۰ هزار جوان در دنیا را جمع کرده و روایت پیشرفت ۱۰ روز روسیه را انجام داد و بعد انتخابات را برنده شد، ما نیز نمونه این روایت‌ها و اردو‌ها را در ایران داریم، ما از ۲۶ استان دختران اثرگذاری آوردیم که در حال روایت سازی‌های قوی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار