اجرای خط کشی ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل طی دو ماهه امسال خبر داد.

 ایوب کرد با بیان اینکه در دو ماهه نخست  امسال ، ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شمال استان  خط کشی شده است گفت:به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان  اقدامات موثری در دست اجراست که یکی از آنها خط کشی محورها می باشد.

وی در ادامه گفت:اجرا و نصب حفاظ فلزی و  بتنی به طول ۲ کیلومتر، اجرا ، تعمیر و نصب ۱۵۰۰ عدد علائم و تجهیزات ایمنی از دیگر اقدامات این اداره کل برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای بوده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:ساخت و تعمیر و نصب ۱۰۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی، اجرای روشنایی  بصورت نقطه ای ۲ تقاطع و تعمیر و نصب  ۳۰ عدد چراغ‌ چشمک زن و فلش سولار طی این بازه ی زمانی  در راستای ارتقای ایمنی محورها توسط این اداره کل اجراشده است.

کرد در خاتمه یادآور شد: کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت نسبت به  رفع مشکل اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار