استاندار:

راهسازی و مسکن دو اولویت مهم مورد توجه دولت سیزدهم است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توجه به زیرساختها بخصوص در زمینه راهسازی و مسکن از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم بود که با توجه به ظرفیت‌های استان اقدامات خوبی در این زمینه‌ها انجام شده است.

 محمد کرمی در نشست شورای اداری شهرستان خاش با گرامیداشت مقام شامخ شهدای خدمت به ویژه رییس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رییسی گفت:  اگر می‌خواهیم راه شهدای خدمت را ادامه دهیم و مقام آنها را تکریم کنیم باید با تلاش، کوشش، توکل به خدا، اراده قوی و جدیت تمام کارها را پیش ببریم.

وی با مخاطب قرار دادن مسئولان بیان داشت: با مشارکت مردمی در عرصه‌های مختلف بخصوص اقتصاد، شاهد رشد و توسعه منطقه خواهیم بود.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: در شهرستان خاش ۴۲ پهنه معدنی وجود دارد که لازم است ؛با توجه به ظرفیت این ۴۲ پهنه حداقل ۴۲ کارخانه در این شهرستان فعالیت کنند و در زمینه استفاده از معادن باید در کنار معادن کارخانه‌های فرآوری آنها نیز ساخته شود.

محمد کرمی اضافه کرد: در زمینه طرحهای مختلف کشاورزی، گلخانه‌ای مرغداری و... تا حصول نتیجه باید پیگیریها با دقت توسط مسئولان انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: فرآیند صدور مجوزها حتما باید یه سرعت انجام شود و اگر نظر مخالفی با طرحی وجود داشت، به صراحت بیان گردد تا مردم و سرمایه گذاران معطل نباشند.

استاندار در ادامه تصریح کرد: امسال در حوزه خیرین مدرسه ساز۱۵۰۰میلیارد تومان در جهت رشد مراکز آموزشی کمک مالی انجام شده است.

کرمی بیان داشت: یکی از وظایف مسئولان در شهرستان ها توجیه مردم در زمینه انجام اقدامات و کارهایی است که انجام می‌‌شود.

وی گفت: در زمینه‌های اقتصادی کارهای انجام شده در شهرستان به ویژه رشد اشتغال باید مردم در جریان امور قرار داشته باشند.

وی تاکید کرد: با گسترش کارخانه‌ها شاهد رشد اشتغال در شهرستان خواهیم بود و فرزندان و اهالی همین روستاها در این کارخانه‌ها به  فعالیت مشغول خواهند بود.

استاندار با تاکید بر کنترل و نظارت در زمینه‌های مختلف به خصوص اجرای برنامه‌ها و همچنین کنترل و نظارت دستگاه‌های اجرایی افزود: نباید در شهرستان‌ها مشکلات گاز و برق وجود داشته باشد.

 
 
   

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار