مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

ارائه خدمات درمانی ۲۷ میلیاردریالی هلال‌احمر به منطقه سیستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: کمک‌هزینه ۲۷ میلیاردریالی تجهیزات توان‌بخشی بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر که توان تأمین هزینه‌های درمان، دارویی، و توان‌بخشی را ندارند توزیع شد.

  سید مهدی سجادی   بیان کرد: این تجهیزات در قالب طرح توان‌بخشی به ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و نیازمند شامل ویلچر، تشک مواج، واکر، پوشک و سایر اقلام ضروری با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان تعلق گرفت.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی، توان‌بخشی، اُرتز و پروتز به ۵۴۸ نفر از بیماران و نیازمندان در شهرستان هامون تعلق گرفت که امروز مرحله آخر اهدا نیز اجرا گردید.

 وی خاطرنشان کرد: طرح توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر استان در سه شهرستان زابل، هامون و زهک به‌صورت اهدای تخت بیمار، ویلچر، تشک مواج، پوشینه، واکر و بسته‌های کمک معیشتی به افراد نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر که توان تأمین هزینه‌های درمانی، دارویی و توان‌بخشی را ندارند، تعلق گرفت.
 
 سجادی با بیان حمایت‌های مالی هلال‌احمر در بخش‌های درمانی و توان‌بخشی افزود: در همین راستا در سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۳ مبلغی بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان‌های زابل و زهک به‌صورت هزینه‌های کمک درمانی، توان‌بخشی و کمک معیشتی به ۳۰۰ نفر از بیماران و نیازمندان ارائه شد.

سجادی اظهار داشت: این کمک‌ها در قالب طرح توان‌بخشی به ایثارگران، جانبازان، خانواده معزز شهدا و خانواده‌های نیازمند تعلق گرفت و تعداد ۲۵۰ بسته کمک معیشتی نیز در همین راستا در شهرستان زهک تهیه و بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد.

 وی تأکید کرد: همچنین اعتباری به ارزش ریالی بالغ بر یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان اقلام معیشتی در راستای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از خشکسالی در روستا‌های شهرستان زابل تعلق گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار