بهره‌مندی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از آموزش‌های مهارتی

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: از زمان آغاز فعالیت قرارگاه مهارت‌آموزی تا کنون، یک‌میلیون ۶۵۰ هزار نفر آموزش های مهارتی را فرا گرفته اند.

سردار موسی کمالی در قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در ستاد انتظامی استان کردستان اظهار کرد: از آغاز فعالیت قرارگاه مهارت‌آموزی تا کنون یک‌میلیون ۶۵۰ هزار نفر زیرپوشش آموزش قرار گرفتند، که ۸۵۰ هزار نفر از این تعداد به صورت تخصصی آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و ایجاد انگیزه و تشویق جوانان به مهارت‌آموزی، گفت: مهم‌ترین بحث در گفتمان‌سازی مهارت‌آموزی دستیابی به نگاه مشترک برای تحقق اهداف قرارگاه است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مهارت‌آموزی و توانمندسازی سربازان یکی از دغدغه‌ها و برنامه‌های اولویت‌دار نیرو‌های مسلح است، تصریح کرد: ما باید وضع موجود را به نحو احسن ارزیابی و با راه حل مناسب مشکلات و موانع را برطرف کنیم، و این امر نیازمند نقشه راه و تقسیم کار است.

سردار کمالی با اشاره به اینکه در راستای تحقق این هدف در ده محور پشتیبانی و حمایت را آغاز کرده‌ایم، ادامه دارد: نخستین محور اهتمام و ورود فرماندهان و مسئولان به این حوزه و سپس بحث غربالگری و نیازسنجی و برگزاری آزمون بر حسب نیاز و تربیت نیروی انسانس متناسب با نیاز بازار بعد از خدمت مقدس سربازی جزو دیگر اولویت‌هاست.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از ایجاد تجهیزات و کارگاه‌های مجهز طبق استاندارد‌های لازم به‌عنوان سومین محور نام برد و اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ مهارت‌آموز سربازان چهارمین مورد اجرایی است.

وی عنوان کرد: تعامل بین نیرو‌های مسلح و سازمان‌های دیگر، آمار و اطلاعات، آسیب‌شناسی، جذب اعتبارات، رصد و هدایت و حمایت شغلی و نظارت اجرایی از دیگر مواردی است که برای تربیت نیروی کارآمد و جوان انقلابی باید مورد توجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار