استاندار کرمان حسرت بزرگ را روایت کرد

استاندار کرمان در همایش روایت خدمت، به ویژگی‌های اخلاقی رئیس جمهور شهید پرداخت.

محمدمهدی فداکار گفت: ما ۴۰ همت پروژه در کرمان آماده افتتاح داشتیم و در جلسه‌ای که اواخر با استانداران داشتیم، قراربود رئیس جمهور برای افتتاح پروژه‌ها درخردادماه به کرمان بیاید که این اتفاق رخ داد و تبدیل به حسرتی بزرگ شد.

وی سپس به ویژگی‌های اخلاقی رئیس جمهور شهید پرداخت و افزود: یکی از ویژگی‌های وی اخلاص درعمل بود، شاید گاهی اوقات اعلام می‌شد کار رسانه‌ای تیم رئیس جمهور چرا اعلام نمی‌شود و دولت بعضاً ضعف اطلاع رسانی داشت؛ اما کار، چون برای خدا انجام می‌شد هیاهویی نداشت. 

فداکار تصریح کرد: خدا به تلاش‌های رییس جمهور پاسخ داد و شهادت نصیب ایشان شد.

استاندار کرمان بیان کرد: چون کار‌ها برای خدا بود، ماندگار شد و دلیل ماندگاری کار‌های کوچک هم همین خدایی بودن نیت بود. 

وی اظهار کرد: پرکاری رئیسی دومین ویژگی ایشان بود، روز جمعه‌ای که برای آبرسانی به بم آمد، شب قبل مشهد بودند، ازآنجا می‌روند تهران و ضمن رتق و فتق امورات کشور و تعویض لباس به کرمان آمدند و به گفته شهید موسوی تنها زمان استراحتش در هواپیما بود. 

فداکار اظهار کرد: اول صبح در بم ظهر نمازجمعه رفسنجان و عصر در روستا‌های این شهربودیم و پروژه‌ای که قولش را دادند، اکنون آماده افتتاح است.

استاندار کرمان گفت: تواضع و فروتنی وی عجیب بود، وقتی کنارش بودید تصور نمی کردید کنار شخصیت اجرایی بزرگ نشستید. وقتی ما درتنگشاه و کروچان رفتیم، وارد خانه چوبی خرابه‌ای در تنگشاه شدیم و درهمان اتاق در کروچان کسی مشکل شخصی اش را به سبب همین تواضع آقای رئیسی گفت وایشان دو سه بار تذکر دادند بمن که مراقبت کنم مشکل شخصی وی حل شود. 

فداکار تاکید کرد: بار‌ها در جلسات تذکر می‌دادند ببینید نفع مردم کجاست و بار‌ها من این کلمه نفع مردم را از زبان ایشان شنیدم.

کار‌هایی ما در حاشیه شهر کردیم و توصیه وی باعث ساماندهی ۴۰ هزار نفر در حاشیه شهر شد.

وی بیان کرد: دوری وی از حاشیه‌ها از دیگر ویژگی‌های ایشان بود وحتی گفتند خدا نیامرزد مرا اگر وارد حاشیه‌ها شوم و این جمله ایشان عجیب بود.

فداکار افزود: تبعیت محض از ولایت فقیه دیگر ویژگی رئیس جمهور بود و در آخرین جلسه با استانداران ربع ساعت درباره سه بحث دانش بنیان، جوانی جمعیت و جهش تولید که از تاکیدات رهبر انقلاب بود را مورد تاکید قرار دادند.

استاندار کرمان گفت: امیدوارم خدا توفیق ادامه راه شهدا را به ما بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار