تامین زیرساخت‌های سرمایه گذاری باید به نفع تولید و اشتغال باشد

استاندار اردبیل گفت: در تامین زیرساخت‌های سرمایه گذاری منافع تولید و اشتغال و همچنین سرمایه گذاران باید در نظر گرفته شود.

سیدحامد عاملی صبح امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل گفت: راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات ۳۳ طرح سرمایه‌گذاری و واحد تولیدی استان اردبیل در این جلسه بررسی و ارائه شد.
استاندار اردبیل با اشاره به تلاش‌های تولیدکنندگان در راستای رونق تولید و اشتغال در جامعه افزود: مساعدت بانک‌ها و دستگاه‌های مربوط برای رفع مشکلات تولیدکنندگان ضروری است.
به گفته او، در صدور مجوزها، امهال تسهیلات، حل مشکلات بانکی و بیمه‌ای و اختصاص زیرساخت‌های خدماتی باید دستگاه‌ها و بانک‌ها با نظر مساعد و به نفع تولید و اشتغال تصمیم‌گیری کنند.
عاملی افزود؛ در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» رونق بخشی به واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری در اردبیل با جدیت دنبال می‌شود.
او گفت: تأمین زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاران اولویت مهم دستگاه‌های اجرایی باشد و هیچ تاخیر و سهل انگاری در این راستا از سوی هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.
استاندار اردبیل با بیان اینکه تصمیم‌گیری برای رفع موانع ۳۳ طرح و واحد تولیدی استان اردبیل در این نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دستور کار قرار دارد، افزود: تأمین زیرساخت‌های لازم همچون گاز، آب، برق، تلفن و اینترنت برای مجموعه‌های تولیدی مختلف که به همت سرمایه‌گذاران در سطح استان اردبیل فعال می‌شوند جزو اولویت‌های مهم دستگاه‌های اجرایی است.
عاملی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل به صورت ویژه در حوزه تأمین زیرساخت‌ها برای مجموعه‌های تولیدی اعم از گردشگری، صنعتی، کشاورزی و... که به همت سرمایه‌گذاران فعال می‌شوند باید پای کار باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.