سعید جلیلی در برنامه با مردم:

بیش از هر زمان دیگری به تصمیمات نقطه‌زن نیاز داریم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نظم دنیا در حال تغییر است و بیش از هر زمان دیگری به تصمیمات نقطه‌زن نیاز داریم.

 سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه با مردم اظهار کرد: مردم عزیز ایران ما امروز یک فرصت تاریخی پیش رو داریم. فرصت‌ها باید به عرصه تعالی ملت ایران تبدیل شود. باید فرصت‌ها را شناخت و برای استفاده از آنها برنامه داشت تا پیشرفتی داشته باشیم در تراز شایستگی شما مردم ایران.

سعید جلیلی با بیان اینکه مردم عزیز ایران، تحقق این امر نقشه راه و برنامه می‌خواهد، افزود: ما در دولت  سایه بر گفتمان متمرکز  بودیم و کمتر وقت شرکت در گعده‌های سیاسی داشتیم که موجب گلایه‌ها هم می‌شد.

وی ادامه داد: تلاش کردم چشمم را بر روی کنایه‌ها ببندم و در عوض در‌های دفترم را برای مردم، نخبگان باز کنم. ده‌ها کار گروه تخصصی تحت نام گفتمان دولت سایه تشکیل دادم. در فهرست طولانی دولت سایه همه گونه سلیقه و کارشناس حاضر بودند.

با مطالعه شب امتحانی نمی‌توان تصمیمات درستی در مقام ریاست‌جمهوری گرفت 

از فردای انتخابات کار را شروع می‌کنیم

جلیلی بیان کرد: در کنار فعال سازی این ستاد چابک بیش از ۱۴۰ بار به نقاط مختلف کشور سفر کردم و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدم. مردم عزیز، رئیس‌جمهور بعدی حتی یک روز هم فرصت تاخیر ندارد. ما نه تنها یک روز را از دست نخواهیم داد بلکه از فردای انتخابات کار را شروع می‌کنیم، با تصمیمات اولویت‌دار و نقطه زن.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: مقام ریاست جمهوری جایگاه تصمیم و تشخیص است. دولتی که صد‌ها اولویت داشته باشد در حقیقت اولویتی ندارد. ادعا دارم و بسیاری هم گواهی می‌دهند که به درک عمیقی از مشکلات کشور رسیده‌ام. برنامه راهبردی داریم که حاصل یک فرایند کارشناسی حداقل ۱۱ ساله است و در تمام این سال‌ها تلاش کردم به جوانان الگوی متفاوتی از کار سیاسی ارائه کنم.

وی اظهار کرد: سیاست ورزی درست یعنی متمرکز شدن روی مسائل واقعی و خوشحالم که گفتمان دولت سایه توانست این الگو را آشکار کند. به عنوان فردی که سال‌ها با سیاست داخلی و خارجی درگیر بودم معتقدم باید نگران هدر دادن ظرفیت‌ها باشیم. هر مسیری که از فرصت‌ها غفلت کرد از مسیر تاریخی عقب ماند.

جلیلی گفت: دولت‌ها را با هر گرایشی که داشتند یاری کردیم. ده‌ها نامه از رهبری تا روسای قوا به ما ارسال شد. باید یادی کنم از رئیس جمهور شهید که با دلسوزی از هر نامه استقبال می‌کرد، برای مثال از قبل دولت رئیسی ادعا می‌شد که نمی‌توان نفت را فروخت، اما ما راه حل‌ها را ارائه کردیم و به جایی رسیدیم که نفت ما به فروش رسید.

 انضباط مالی جدی گرفته نشد فساد چای دبش رخ داد

باید نگران هدر دادن ظرفیت‌ها باشیم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: ۴ سرفصل اصلی را سرلوحه دولت خود قرار دادم. جمع بندی من این است که انضباط مالی باید اولویت اصلی رئیس جمهور باشد. این حاصل مطالعه ما درباره ایران بعد از مشروطه تاکنون بوده است. ۳۰ سال قبل رئیس بازرسی وزارت خارجه بودم و به این نتیجه رسیدم که تا انضباط مالی محقق نشود سایر بخش‌های مالی مختل خواهند شد و این یعنی همان که در محاوره به آن حساب و کتاب می‌گویند.

وی بیان کرد: ما سالانه چند میلیارد دلار نشتی در تولید و فروش نفت داریم. در ابتدای دولت رئیسی‌ بررسی‌ای برای دولت ارسال شد و به تایید رسید که  دو تا چهار درصد پرتی در تولید نفت وجود دارد. برای مثال گفته می‌شود ۶۰ میلیون لیتر بنزین قاچاق کشف شد اینها از کجا می‌آیند؟ کشوری که عمده درآمدش نفتی است، دو تا چهار درصد می‌دانید چند میلیارد دلار می‌شود؟

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: نسبت به این موضوع که باعث به هدر رفتن منابع دولت می‌شود نباید بی تفاوت بود، زیرا این موضوع در چند سال می‌شود چند میلیارد دلار. توضیحی که در این زمینه به اطلاع شهید رئیسی رسید در برنامه هفتم توسعه قرار گرفت. اگر به انضباط مالی توجه نداشته باشیم بسیاری از منابع کشور به یغما می‌رود. در مصارف ارزی کشور باید گفت که باید یک بودجه ارزی داشته باشیم؛ قصه چای دبش پیش آمد، زیرا انضباط مالی در اولویت نبود و اگر در اولویت قرار بگیرد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

جلیلی اضافه کرد:  یکی از موضوعات ما جریان حاکمیت ریال است. اگر ما می‌خواهیم جلوی بی انضباطی را بگیریم حاکمیت ریال است. نکته بعد تسهیلات بانکی است که باید دید کجا می‌رود. مردم عزیز ایران اولویت دوم من و سرفصل دومی که در همه بخش‌ها به آن توجه خواهم کرد مشارکت همه مردم در پیشرفت کشور است.

از هپکو تا کوله‌بران بانه، بیش از ۱۴۰ بار به نقاط مختلف کشور سفر کرده‌ام

خیلی از مسائل اقتصادی را می‌توان زیر چتر اقتصاددریا درست کرد

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: اگر صحبت از رشد ۸ درصد در برنامه هفتم می‌کنیم این در کجا ایجاد می‌شود؟ با فراهم کردن بستر برای بروز توانمندی‌های همه مردم. صد‌ها دانشکده داریم که کارشان برگزاری کلاس است. سهم اینها در این رشد ۸ درصدی چیست؟ اگر میگوییم اشتغال و ارز آوری دو موضوع است، باید مردم را مشارکت داد و کجا بهتر از دانشگاهها. ما اساتیدی داریم که بیشتر عمر خود را در راه علم گذاشتند، آیا این علم نباید در راه پیشرفت کشور باشد؟

جلیلی تاکید کرد: دانشگاه باید مامور شود تا در رشد و جهش کشور مشارکت کند و این را دنبال خواهیم کرد. دانشگاه‌هایی نظیر تهران، مشهد و .. باید در مسیر پیشرفت کشور نقش داشته باشند. سوم پیشران‌های اقتصادی هستند. نظم دنیا در حال تغییر است، بیش از هر زمان دیگری به تصمیمات نقطه زن نیاز داریم. اقتصاد دریا محور اولین مساله است. کشور‌های مشابه ما، سواحلی حتی کمتر از ما دارند اما چند برابر ما از دریا استفاده می‌کنند. توسعه دریا محور از اولویت‌های مهم من است که از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است. خیلی از مسائل اقتصادی کشور را می‌توان زیر چتر اقتصاددریا درست کرد.

راهکار جلیلی به دولت روحانی برای فروش نفت

باید بتوان به بازار‌های جهانی دسترسی داشت

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: نکته دوم روستاهاست. هر روستا باید سلول جهش کشور باشد. اگر هر روستا جهش اقتصادی داشته باشد ثمره آن جهش کشور خواهد بود. روستایی در همدان دیدم که چگونه جوانان آن مشغول کار در ۲۰۰ کارگاه بودند و این می‌تواند تکثیر شود.

جلیلی گفت: یکی از موضوعات مهم فرجام تولید یعنی صادرات است که باید بتوان به بازار‌های جهانی دسترسی داشت. تولیدکننده ما باید بداند که برایش بازار جهانی فراهم است. با بسیاری از کشور‌ها می‌توان رابطه خوب اقتصادی داشت. سال‌ها کشور را معطل سه یا چهار کشور کردند که بیشترین خصومت را با ایران داشتند. امروز در دنیا شرایطی ایجاد شده ناشی از همکاری و روابط خارجی مستحکم با بسیاری از کشورها؛ کاری که شهید عزیز ما در این سال‌ها به خوبی پیگیری کرد. بسیاری ادعا داشتند که نمی‌توان داخل کشور را هم اداره کرد، اما دیدیم که بسیاری از کشور‌ها می‌خواهند با ما روابط بسیار خوب راهبردی اقتصادی داشته باشند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: اجازه نمیدهم نگاه‌های جزءنگر مانع تصمیمات بزرگ شوند. چرا میگوییم در فرصت تاریخی هستیم؟ شناخت این فرصت‌ها فقط شناخت روند‌های سیاسی نیست، بلکه گاهی دستاورد‌های علمی چهره جهان را تغییر میدهد.

وی ادامه داد: متاسفانه در بزنگاه‌های تاریخی حضور نداشتیم. در دوران قاجار و پهلوی ما غایب بودیم، اما امروز ملت ما در نقطه‌ای هستند که در مرز‌های دانش حرکت می‌کنند. باید هم غفلت‌ها را جبران کنیم و هم آماده برای جهش باشیم. تحولی که نه فقط زندگی‌ها را بلکه میتواند روابط بین دولتها را هم دگرگون کند.

مقام ریاست‌جمهوری، یک مقام اجرایی پیمانکاری نیست

نگرانی غربی‌ها درباره دستاوردهای هوش مصنوعی

جلیلی تاکید کرد: نگرانی‌های دولت‌های غربی این است که دستاورد‌های هوش مصنوعی می‌تواند روابط کشور‌ها را دچار تغییر کند. این جای خوشحالی دارد و تنها نگرانی غفلت ماست و اکنون ما هستیم که با پیش دستی باید جایگاه خود را تثبیت کنیم. سرمایه عظیم ما آماده جهش آفرینی است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: همانطور که در سال ۱۴۰۰ گفتم ایران بزرگ در تاریخ فراز و نشیب‌های بسیاری داشته است. ما یک تمدن و فرهنگ بوده‌ایم. هنر مردم ایران انتخاب‌های بزرگ است و با انقلاب اسلامی یک خیز بزرگ برای جهش تمدنی آغاز شد. امروز هم ما در برخی از جایگاهها و شخصیت‌ها در رتبه ۵ جهان هستیم. امروز در یک پیچ تاریخی قرار داریم.

وی گفت: امیرکبیر حرکت بزرگی را شروع کرد، اما علیه او فضاسازی شد. امروز باید ما اولویت‌های نقطه‌زن را انتخاب کنیم. ما یک نقشه راه جامع و فراگیر می‌خواهیم. دولتی می‌خواهیم که برای تک تک مردم ایران برای جهش نقش تعریف کند. امروز یک جهان فرصت روبروی ماست و نوبت شماست تا ایران را جهش دهید. یک جهان فرصت و هر ایرانی یک نقش با شکوه. بسم الله الرحمن الرحیم.

خبرنگار: فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۱۴:۳۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
امروز گفتن 20گیگ اینترنت داخلی فعال میشه کد زدم خوشحال تو روبیکا یک فیلم بعد صد بار قطع شدن دانلود کردم خدا رو شکر اینترنت خودم فقط تموم شد!!! و انشالله که این آقای وزیر مخابرات و اقتصاد رو دیگه کاره ای نباشن?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
هزار کلمه و جمله برای تعریف وضعیت کنونی کشور و راه برونرفت آن وجود دارد،شما"نقطه زن"رو انتخاب کردی!!!!این یعنی ادامه تنش،تحریم،و ادامه سیاست های محرومیت زا و قیچی سفره های مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
این آگه مسئول مذاکرات بود نه چیزی داد نه چیزی گرفت
ظریف 8 سال کشور رو معطل خودش کرد کل هسته ای رو بتن کرد آخرش هم طرف برجام رو زد زیرش هنوز رو دارن ظریف و دوستاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
رای ما مسعود پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
دهه هفتادی بیچاره
۱۹:۳۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
خسته ام از این زندگی‌ با حقوق‌ ۱۳ میلیونی کارگری نمی‌دونم چطور زندگی کنم خدا لعنت کنه ظالمین رو اونایی که شعارهای پوچ و الکی به مردم میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جلیلی از سال ۷۸ کاندید مجلس و ریاست جمهوری بوده
تا الان یکبار هم رای نیاورده.هرسال هم تایید شده
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
شما را می بینیم فقط یاد هشت سال بن بست مذاکرات هسته ای و کاغذ پاره های تحریم میوفتیم خداوند اجرتان دهد تا توفیق پیدا کنید به خانواده خدمت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
ولله موشک نقطه زن شنیده بودم ولی برنامه نقطه زن !!!نشنیده بودم به حق حرفهای نشنیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
قطعا رای من سعید جلیلی است. چرا که اصلاح طلبان مانند روحانی که مملکت را نابود کردند دقیقا سعی می کنند ایشان را در بین کاندیداهای دیگر بیشتر تخریب کنند، همان طور که با بی اخلاقی سعی کردند اقای ریسی شهید را تخریب کنند، پس از همین نشان می دهد که ایشان بیشترین شایستگی را برای مملکت دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
سعید جلیلی برای مردم چکار کرده تا به حال؟ برای اقتصاد و معشیت مردم چکار کرده مثلا که رای بدیم به ایشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
رای من هم فقط آقای جلیلی
تنها کاندید با برنامه ی دقیق هستن
چند روز دارم دنبال میکنم تنها کسی هستن که اومدن و با برنامه دقیق مسائل توضیح میدن و براش راهکار دقیق دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
باورم نیست هنوز رفتنت را شهید عزیز
-
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جلیلی رئیس جمهور مسلم است رای ما و همه ایران دوستان به ایشان خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۶:۰۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مانقطه زن داریم نیاز نیست نقطه دیگرو بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
توچهل چند سال فقط اینو یاد گرفتیم مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرک بر منافق مرگ بر ضد ولایت فقیه البته قبلاً مرگ بر شوروی و مرگ بر صدام هم بود که مسله شوروی وصدام حل شد ونیازی نیست گلوی خودمان را بیشتر پاره کنیم انشا الله بعد از مردن چند میلیون نفر مسله آمریکا و اسرائیل انگلیس هم حل می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
فقط ترو کم داریم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۵:۰۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
بله شروع شد هنوز جلیلی نیومده خیلی ها لرزه افتاده به وجودشون میدونن این بیاد بخور بخور تعطیل میشه لشکر سایبری شون راه انداختن فقط یه چیزی باید بدونید جلیلی رئیس جمهور آینده ایران عزیز هست حالا میخواین تخریب کنید میخواین خودزنی بکنید مردم دیگه پای هیچ هزینه نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
رای به شماها ،نه رای بی رای
-
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
احسنت جلیلی رئیس جمهور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
خودمونیم... تنها کسی که حرف از برنامه میزنه، همین جلیلیه. ولی بعضیا فقط شعارهارو می‌بینند و نمیدونن چرا این شعار رو داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اگه ریئس جمهور خوب میخواین آقای جلیلی زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
رأی ما سعید جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اساساً نقطه زن به موشک اطلاق میشود و اگر به هدف اثابت کند باعث ویرانی ،خرابی، آوارگی مردم می‌شود. پس ماشه را بکش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
میخواهند نقاط فساد و ضعف را بزنند تا ایران آباد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اگه استخدامی زیاد میزارید.مسکن با قیمت پایین میسازید به شما رای میدیم.......جوانهای تحصیل کرده پزشکیان گفتن جذب نخواهیم داشت یعنی کلا معتقد به استخدامی وغیره نیست دیگه خود دانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جلیلی اصلا کار اجرایی نکرده و برنامه ای ندارد و خلاقیت هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
عجب؟!
طرفدار کی هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
حرف بی خود نزن، برو سوابق مدیریت ایشان را بخوان، همچنین حتی بر فرض هم که نداشته باشند، باز بهتر، زیرا آلوده دستگاههای مدیریتی نشده است و به کسی مدیون و بدهکار نیست.
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۱۳:۵۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
چرا نداشته باشه پس اون تحریم ها و قطعنامه های پشت سر هم چی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
آقا هر نامزدی که برای معیشت و یارانه و کالابرگ و حمایت از مستاجر و اعطای زمین به مستاجران و افزایش قدرت پول ملی و اشتغال قول واضح و روشن ندهد هیچ جایگاهی در دل مردم نخواهد داشت
نمیشه که مثل کبک سر را در برف فرو کنید این ها مشکلات اساسی یکایک مردم ایران عزیز است اگر نامزدی از این موارد برنامه روشن و ضرب الاجلی ارائه ندهد کارش تمام است هموطن گرامی با لایک کردن حمایت خودتون رو از عرایضم نشان دهید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۰۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
به دوران فاجعه بار روحانی بر نمیگردیم ! رای فقط به جناب جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
آقای جلیلی امیدوارم که این دوره دیگر کاندید پوششی و یا همان کاندید سایه نباشید که دوباره به نفع کسی دیگر انصراف دهید اگر چنین باشد باعث نا امیدی و دلسردی خیلی از مردم خواهید شد و اگر چنین شود حتی مستقیم هم از طرفداران خود بخواهید به نامزد مورد حمایت شما رأی دهند این دوره چنین نمی‌شود پس این دوره دیگر شما با احساسات طرفداران خود بازی نکنید و حالا که قدم در این مسیر گذاشته اید پس با اقتدار تا پایان هم ادامه دهید که شما نزدیکتر از هر کسی دیگر خواهید توانست راه شهید رئیسی عزیز را ادامه داده و باعث به ثمر نشستن مسیر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران سربلند باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
همشون به نفع قالیباف میرن کنار و رقابت بین پزشکیان و قالیباف ولی برای ایران به پزشکیان رای خواهیم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
تا وقتی به ابعاد یک موضوع واقف نشدی اظهار نظر نکنید
اون آقای ظریف که ازش صحبت میکنید خودش میگه آمریکا سرمون کلاه گذاشت بعد شما از روحانی و ظریف تعریف میکنید شما چقدر ساده هستید
وقتی چشم به دست دیگران بدوزید عاقبتش میشه این که سال آخر ریاست جمهوری روحانی پول برای دادن حقوق کارمندان رو هم نداری و بدهی سنگین به بار میاری که فقط دولت رئیسی تا امسال فقط بدهی بر جا مانده آقایان رو صاف کرده ، جالب این جاست که معاون اولش هم برای ریاست جمهوری نوشتهخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
چرت نگو همین حالا هم دولت سیزدهم با فروش اوراق اخزاء برای دولت بعدی بدهی به بار میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
هر چقدر هم راهکار داشته باشید برای کشور مردم به تو رای نخواهند داد چون قواعد بازی رسانه ای را بلد نیستی ثابت شده مردم به برنامه رای نمی دهند به کارامدی رای نمی دهند با این که زیر بار مشکللات اقتصادی هستند به راحتی فریب حاشیه سازی را میخورند در حالی که این حاشیه ها شاید اولویت صدم زندگی انها هم نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اتفاقا بر عکس انشاالله رای اکثریت جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اصلاح‌طلبان اسمش رو گذاشتن کلید، اصولگراها می‌خوان بهش بگن نقطه زن. آقای جلیلی، شما آدم خوبی هستی، ولی محض رضای خدا ۱ روز سابقه اجرایی نداری تو این مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
در سکوت کامل خبری و بدون هیاهو در عرصه های مختلف چه امنیتی چه فرهنگی چه اقتصادی به دولتها کمک کرده و گره های بزرگی رو باز کرده

با کمکش فروش نفت از۲۰۰ هزار بشکه رسوندنش به ۱ میلیون و نیم در روز
در بحث قاچاق کمک کرد تا گلوگاه ها رو ببندن

مبارزه بافساد ( در پرونده هایی که قوه ی قضائیه رو یاری کرد که دهانتون باز میمونه از این همه شجاعتش ..سر بزنگاه تصمیماتی گرفته که با جانش بازی کرده )

در حوضه امنیتی یکی از یاریگران حاج قاسم بود و تا امروز نیروی پشتیبان جبهه مقاومت هستن

یکی از افراد مورد اعتماد رهبری هستن

در زندگی خودش و خانواده اش یک نقطه سیاه نمیتونید ببینید
اینقدر پاک دست هستن که حتی اونهایی که باهاش زاویه دارن به صبوری به تقوا به ایمان به پاکدستی به زندگی سالمش به شجاعتش به تواناییش و جهادی کار کردنش به مردمی بودنش اعتراف کردن و میکنن

و در برابر تهمتها و هجمه ها و دروغهایی که در موردش گفتن و میگن همیشه با اخلاق خوب و صبورانه رفتار کردن به حاشیه نرفتن و کار جهادی کردن

لزوما لازم نیست تو در دید مردم باشی و براشون کار انجام بدی
در خفا و وقتی مردم در خواب ناز هستن خدمتگذارانی هستن کار میکنن هیچ کس نه میفهمه نه نامی ازشون برده میشه

وقتی بتونی در سکوت و گمنامی کار کنی یعنی توان بالای اجرایی داری
شما به این همه کار چی میگی ؟؟؟؟؟

بارها و بارها به استانها شهرها و روستاهای دور افتاده سفر کرده و گره هایی رو جهادی در سکوت باز کرده که مسئولان اون حوضه نتونستن

از همه مهمتر مزدوران گردن کلفت دزدان بیت المال داخلی و دشمنان خارجی از دستش عاصی هستن چون در پشت پرده با کمکهاش به نیروها ضربه هایی زده که تا امروز جاش خوب نشده
و دوست ندارن رئیس جمهور بشه چون میدونن باید ماست شون کیسه کنن

اینها رو گفتم تا برید با تحقیق و تفکر تصمیم بگیرید نه با چند تا حرف و چرندیاتی که در فضای مجازی نشر میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اما تنها کاندیداییه که برنامه‌هاشو میگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
در سکوت کامل خبری خخخخ اینها دنبال قدرتن اگه کوچکترین مدیریت کشوری داشت الان هزار بار تو تبلیغاتش میگفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
نه اصلاح طلب و نه اصولگرا فقط رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
ریاست جمهوری با تحصیلات و تجربه شما جور در نمی آید مهاجرین افغانی را اخراج کنید مسکن و آب و برق و نان و گاز و ماشین فراوان میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
من به آقای جلیلی رأی میدم . چون هم با نخبه های زیادی کار میکنه و سرخود نظر نمیده . چقدر در عمل همراه آقای رییسی به مناطق محروم و هر جای ایران رفته و مسلطه به اوضاع ایران و میتونه بهتر مشکلات رو رفع کنه و هم وزیر امور خارجه بوده و کشور های دیگه رو میشناسه و چقدر به آقای رییسی توی وزارت امور خارجه کمک میکرده که روابط ما با دنیا گسترده تر شد نه مثل آقای ظریف که فقط با آمریکا دست داد و بقیه دنیا رو آدم حساب نکرد و چقدر از نظر اقتصادی به ضررمون شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
آفرین
دقیقا
بهترین گزینه برای ریاست جمهوری هستن

با برنامه جامع
با تقوا
مردمی
جهادی
با نظم
شجاع
دوری از حاشیه
مورد اعتماد رهبری
ولایتمدار
پاک دست
پر تلاش
بادانش
در سکوت انجام کارهای سخت در بزنگاه هایی که هیچ کس جراتشو نداشت
مثلا کمکش و تصمیمش در لحظه برای دستگیری عبدالمالک ریگی و کمکش در حل پرونده و دستگیری مفسدین فساد مالی ۳۰۰۰ میلیارد دلاری
و غیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
قشنگ زدی وسط سفره مردم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین خرّمی
۲۳:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین الشهید المظلوم
جناب آقای جلیلی ما به یک شرط به شما رای میدهیم که در صنعت فضایی ایران تحولی عظیم ایجاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
البته پس از تولید کارت ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
حالا تحول ایجاد نشد میتونی رایت رو پس بگیری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
این جمله قشنگه:
دولتی می‌خواهیم که برای تک تک مردم ایران برای جهش نقش تعریف کند.

ولی این جمله رو دوست ندارم:
دانشگاه باید مامور شود تا در رشد و جهش کشور مشارکت کند و این را دنبال خواهیم کرد. دانشگاه‌هایی نظیر تهران، مشهد و .. باید در مسیر پیشرفت کشور نقش داشته باشند.

پس بقیه دانشگاه ها چی؟ اگر قرار نیست آنها در مسیر پیشرفت باشند پس چرا ایجاد شده اند؟؟ پس چرا وقت ما رو گرفتند؟؟ و حالا مدرک به دست و بیکار.
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۲:۴۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
آقا با رای درست کسی بیاریم که مثل دولت روحانی نباشه که شبا با استرس این که فردا کدام کالا می خواد کمیاب و گران بشه، و صبح روز بعد با خنده و نیشخند، یک ملت به بازی بگیره. من خودم هیچ کدامشان قبول ندارم ولی باید به کسی رای بدیم مثل دولت روحانی نباشه حداقل مثل ریسی یک ثبات نصف ونیمه داشته باشه به خودمون رحم کنیم که اکثرا قشر روبه پایین این جامعه هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
جلیلی و زاکانی و قاضی زاده و قالیباف و پورمحمدی هر ۵ نفر یه طرز تفکر دارن و جزء اصولگرایان هستن ولی نمیتونن باهم به تفاهم برسن و یک نفرو معرفی کنن
اونوقت انتظار دارید با بقیه مردم همکاری کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۲:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
چندین سال مسئول مذاکرات بودی متاسفانه جز تحریم و انزوای بیشتر چیزی نصیب کشور نشد ، با شعار هیچی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۰۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
چه ربطی داره مگه مسئول مذاکرات از خودش حرف میزنه؟! بعد حاصل مذاکرات جناب ظریفتون چی شد؟! نابود شد کشور ! باز زمان ایشون وضع بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
چند سال مسئول مذاکرات هسته ای بودی در جنگ سیاسی ولی طوری دشمنان را سرکار گذاشتی به دانش کامل چرخه سوخت هسته ای رسیدیم، مطمئنم، رئیس جمهور شوی با همان درایت، اقتصاد را هم به خودکفایی می رسانی. ظریف، مذاکره کرد نتیجه اش پس رفت علم هسته ای و علم هوافضا شد و شدت یافتن تحریم ها و کوچک شدن سفره مردم. با افتخار برای آبادانی ایران به مرد ایمان و عمل آقای دکتر جلیلی رای می دهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
بجاش دست ظریف برای مذاکره پر شد و رفت خالی کرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
این دفه به نفع کدومش کنار میکشی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
من به جلیلی رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
اصطلاحاتی را به کار می‌برد که معنی بعضی از. آنها را خودش هم نمی داند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
هم خودش میدونه هم ما میفهمیم
شما هم اگر متوجه نمیشی بنویس سرچ کن تا بفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
دکتر جلیلی مرد عمل است واقعا راست میگوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مرد عمل؟؟؟؟؟ تا حالا چه پست و مقامی داشته که بخواد عملگرا بوده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
کدوم نقطه؟
قلب مردم؟
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۲۱:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
امروز آقای جلیلی گفتن یازده ساله که دولت سایه تشکیل دادم....دیگه یازده سال قبل رو خودتون مرور کنید دیگه حرفی نمی‌ماند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
۱۱ سال تشکیل داده و به دولتها کمک کرده و گندکاری ۸ ساله روحانی تا جایی که میتونست جمع کرد تا کشور خسارت کمتری ببینه و با فسادهاشون مبارزه میکرد و به دولت آقای رئیسی برنامه میدادن و کمک میکردن و نقطه نقطه ایران سرزدن و مشکلات مردم برطرف میکردن تا گوشه ای از کار رو بگیرن
سالهاست خستگی ناپذیر جهادی در حال خدمت هستن
اما گمنام
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۱:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط دکتر پزشکیان....اصولگرا جماعت ریاست طلبند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۰۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اصلاح طلب جماعت چی!؟ حتما عاشق خدمتن؟ لطفا فاجعه روحانی رو تکرار نکنید با این حرفها!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اصولگرایان، ریاست طلبند؟! بعد از هشت سال دفاع مقدس سه دولت اصلاحات روی کار آمدن، ۲۴ سال اصلاح طلبان رئیس جمهور بودند و فاجعه اقتصادی آفریدند، اصلاح طلبان باید به ملت توضیح دهند که چرا دوران طولانی مدت ریاست شان منجر به تنگی معیشت مردم شده است. اصلاح طلبان ریاست طلب و قدرت طلب هستند. مردم اگر می خواهید فقر و بدبختی در ایران اوج بگیرد به اصلاح طلبان رای دهید ولی اگر می خواهید فقر از بین برود و گشایشی در معیشت مردم حاصل گردد به آقای جلیلی رای دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
آره روحانی دوم
اندازش به ریاست جمهوری نمیخوره
اصلاحطلبان دورش میکنن مثل ۳۴ سال ریاستشون باز مملکت غارت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
نه در حد اصلاح طلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
راست میگه اصولگراها ریاست طلبند وفقط در انتخابات و... برای مردم ارزش قائلند ونماینده کس دیگه ای میشن پس ار انتخاب شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
وقتی میبینم برخی ها پشت سر پزشکیان، حرف می زنند دلم می‌شکند
دوستان آقای پزشکیان فقط وفقط وبا اخلاص کامل برا خدمت آمده اند البته برا ده درصد ثروتمندان ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
ما دیگه چیزی از زندگیمون نمونده دیگه جای نقطه زنی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
کسی جز جلیلی رای بیاره دست آورد های شهید رئیسی از بین میره.
مردم آینده خودتون رو خراب نکنید 33 سال دولت دست امثال روحانی بود به اندازه 3 سال شهید رئیسی پیشرفت نداشت که هیچ برعکس عقب ماند.
الانم با زحمات شهید رئیسی زیر ساخت های پیشرفت در وضعیت عالی قرار داره و همه چشم طمع به این زیر ساخت ها دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
خودمونیم طوری تنظیم کردید که لایک مثبت و منفی همتراز باشد ، ما هم که نفهمیدیم . شیطنت باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
نقطه زن یعنی چی ؟ کلمه ای بهتر نداریم و نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
یعنی به هدف بزنی
به حاشیه نری که کارها زمین بمونه مثل قبل و نتیجه نگیری
Iran (Islamic Republic of)
نادر شاه افشار
۲۰:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
خیلی حرفای قشنگی زدن
اینقدر اقای جلیلی رو تخریب کرده بودن من اصلا فکرشو نمی کردم چنین شخصیتی داشته باشن
مشخصه کار بلده و میدونه میخواد چیکار کنه و اشراف کامل داره به همه چیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
شما اگه نقطه زن بودید / اوضاع اقتصاد مملکت اینقد اشفته نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
روحانی پدر اقتصاد را درآورد ومن متاسفم که به ایشان رای دادم و از خداوند طلب مغفرت می کمم البته انتخاب بعدی خدا را شکر رئیسی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
نوع صحبت های ایشان انقلابی بودن است درود بر آقای جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
کلمه انقلابی بودن فقط زمان تغییر رژیم بود و تموم شد بعدش مقامات باید اهل تفکر ،علمی کارکردن و پاکدست وآینده نگر باشن .انقلابی عمل کردن یعنی تصمیمات هیجانی وسریع با نتائج ضعیف یا غلط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
رای ما دکتر جلیلی, ایا ظریف و حسن روحانی مملکت 8سال رو معطل نکردن چرا از ظریف دفاع می کنید

رای ما بهترین مذاکره کننده ایران دکتر جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۰:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
آقای جلیلی تنها نیست یک ملت انقلابی پشتش هست افساد طلب جماعت داره دست و پا میزنه که جلیلی رو تخریب کنند روز هشت تیر تاریخ سازی خواهیم کرد و جای خالی شهید رئیسی را پر خواهیم کرد و راهش ادامه دارد رای من و رای همه‌ ی انقلابیون آقای جلیلی و تمام
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط شعارهای پوچ و بی عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
یه مشکلات کشور همان افغانی هست چرا صحبتی ازش نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
من یادمه زمان اقای احمدی نژاذ این اقای جلیلی وزیر امور خارجه بود هی میرفت میامد یک تحریم جدید اضافه میشد تا این که ترمز تحریم ها توسط اقای طریف کشیده شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
آهان یعنی بعد از آقای ظریف ایران گلستان شد و هیییییچ تحریمی از سوی هیچ کشوری نشدیم... بله درسته شما درست میفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
تاریخ بخون ایشون هیچ وقت تواین کشور وزیرخارجه نشده اند
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۰:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
یعنی الان ما دیگه تحریم نیستیم ! در بیار کله ی زیر برف رو ما زمانی تحریم نیستیم که از داخل قدرت داشته باشیم و تولید داخلی رونق داشته باشد و وابسته نباشیم در دولت روحانی ما چیزی به جز تسلیم شدن و وابسته شدن ندیدیم و نه تنها تحریمی برداشته نشد که به آن اضافه هم شد در دنیا ی امروز فقط باید قدرتمند شویم چه از نظر نظامی چه از نظر اقتصادی چه از نظر فرهنگی
Russian Federation
من
۲۰:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
ترمز تحریم ها کشیده شد؟ کووو؟؟ هنوزم که هنوزه هر روز دارن تحریم میکنن...جلیلی وزیر امور خارجه نبود رئیس امنیت ملی بود.هی میرفت میومد چون از اول میخواستن برجامو بکنن تو پاچمون که قبول نمیکرد بعد ظریف رفت برجامو کردن تو پاچش که با وجود اینکه ایران به تعهداتش عمل کرد ولی آمریکا حتی به یدونه تعهد توی برجام هم عمل نکرد...قبول نکردن بهتر از قبول کردن یه تعهد اشتباهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
مطمئنی ؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
در زمان روحانی و ظریف که تحریم ها بیشتر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
احتمالا خیلی بچه بودی که نمیدونی کی وزیر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
پس تحریم های حداکثری ترامپ در زمان کی بود وضع شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
ترمز تحریم کشیده شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۰۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
گویا حافظتون خوب نیست! همینجوری رو هوا حرف نزنید راجب مطلبی که نمیدونید! ایشون وزیر نبودن هیچوقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
گمونم در مراحل ابتدایی آلزایمر هستی. جلیلی رییس امنیت ملی بود، نه وزیر خارجه. ساقیت کیه تاریخدان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
وزیر امور خارجه آقای منوچهر متکی بود و در زمانی که در ماموریت خارج از کشور و در حال مذاکره بود توسط آقای احمدی‌نژاد از کار برکنار شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط خواهشاً سفره مردم را نشونه نگیرید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
از چهل سال هم رد شدیم باز همان شعارهای من میتوانم من میکنم من بلدم اولین کاری که میکنی و بوش میاد قیمت بنزین هستش
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۳۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
دوست عزیز حداقل متن رو میخوندی:
مثلا ایشون پیشنهاد فروش نفت رو به آقای رییسی دادن
یا مثلا جلوگیری از قاچاق سوخت.
طرف داره میگه من به کل کشور سفر کردم تا ببینم مشکلات چیه.
کدوم یکی از این نامزدها چنین کاری کردند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
شعرهای قشنگ انتخاباتی. عمل های پوچ بعد انتخاباتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
درود بر جلیلی مرد با برنامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
بشکند دستی که به تو رای داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
به ۲۰:۵۰
تو دستت زمانی شکست که به روحانی رای دادی تا الانم جوش نخورده لازم نیست رای بدی
گند میزنی باز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
جناب جلیلی اولا تحریم‌های فعلی وقبلی وتشدید تحریم‌ها وبلوکه شدن پول نفت ایران و پرداخت خسارت به آرژانتین وآمریکا همه همه مقصر جنابعالی که رئیس تیم مذاکره کننده بودی وایران را بارها درآستانه جنگ قرارداده اید
راستی دولت سایه شما درزمان روحانی سنگ اندازی بود ولی درزمان رئیسی مسکوت بود چرا؟
الان بفرمایید بازخورد این دولت سایه چیست
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۰:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
همان طور که شهید رئیسی اون همه تهمت خورد از امثال شما ها و به هیچکدام پاسخ نداد و شکایتی هم نکرد و به حاشیه ها توجهی نکرد و عمر خودش رو صرف خدمت به مردم و آبادانی کشور کرد رویکرد آقای جلیلی هم همین است فقط بایک تفاوت انشالله ما حامیان آقای جلیلی دیگر نمی گذاریم امثال تو جای عرض اندام داشته باشی و توی دهان یاوه گویان خواهیم زد و آقای جلیلی را تنها نخواهیم گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
درود برشرفت دقیقا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۰۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
واقعا هنوز دارید از روحانی دفاع میکنید؟! تا کی آخه ؟ روحانی و همفکراش دیگه چه بلایی باید سر مملکت میاوردن که شما بفهمید انتخابشون اشتباه بود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
در دولت روحانی
مگر روحانی و تیمش به حرف کسی گوش میکردن
ویدئوش هست منتشر شده
ظریف اصلا به حرفش گوش نمیده تازه متلک هم میندازه چرا چون از روحانی و دار و دسته ش دستور داشته گوش نده کار خودشون بکنن
و میرن و امضاء میکنن و ذوق مرگ میشن


شما نمیخواد بگی
اینقدر گند زدن که با این ماله کشی ها و ایجاد سوال انحرافی در ذهن مخاطب نمیتونی کاری بکنی ویدئوهاش همه منتشر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
دولت سایه کار اجرایی نداره. فقط در مسائل مختلف به دولت پیشنهاد میده. البته پیشنهادها کارشناسی شده است و حتی کارشناسای اصلاح‌طلب هم در دولت سایه دیده میشه.
این سنگی که میگی اصلا وجود نداره.
هرکس از هم سنگ تو کار دولت روحانی انداخته دمش گرم. مردم خواری مذاکره‌کننده های دولت روحانی رو فراموش نمیکنن. خواری از این بالاتر که داخل رآکتور اتمی بتن بریزی. بخش زیادی از هسته‌ای رو تعطیل کنی. باز هم اونا راضی نشن تحریم‌ها رو بردارند.
بعد رو بیارن به مذاکرات موشکی...
اینها ذلت مذاکره‌کننده‌های روحانی رو می‌رسونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
ببخشید شب شعره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
۸ سال مذاکره کردین راست میگین شما خیلی عالی به صورت نقطه زن عمل کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
ما مردم فقط میخواییم شما برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
ازطرف خودت حرف بزن . مردانقلابی وپیروراه شهید جمهورعزیز، دکترسعیدجلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
اتفاقاً من می‌خوام بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
تو یک نفری
ما نیستی
از طرف خودت حرف بزن

من میخوام اتفاقا بمونه و رئیس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
جناب جلیلی شما قبلا نقطه زنی کرده اید میدانی بامذاکره شما چقدر به تحریم‌هاوتشدید تحریم‌ها افزایش پیداکرد؟
آیا میدانی شما با تندروی و...موجب شده اید سه سال متوالی ایران رادراستانه جنگ قراردهید
آیا میدانی بازیافت تندوریانه شما موجب شد ارژانتین وامریکا ازپول فروش نفت ایران بعنوان خسارت بردارند
آیا میدانی تصمیمات غلط شما موجب بلوکه شدن پول نفت ایران شد
آیا میدانی درزمان شما حتی یک لیتر نفت نمی‌توانستیم بفروشیم
الان کجا را میخوای نقطه زنی کنی؟ملت ازدست تو وقالیباف عاصی شده اند تورو خدا دست ازکسانی تحریم وفشاربرملت رابردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
الان مثلا داری گند مذاکره ظریف و دولت روحانی رو میندازی کردنش
هموطن اونی که اجرا کرد و امضاء کرد کس دیگه بود
ایشون مخالف بودن مثل رهبری و حاج قاسم و تلاش کردن بیشتر از این تیم روحانی و ظریف خوارمون نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
خدا به فریاد برسه. نقطه زن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
تو عشقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
آقای خشکسالی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
مگه موشکه که نقطه زن باشه، شما تصمیمات جامع بگیر که قابلیت اجرا داشته باشه، نقطه زن میخوایم چیکار؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
واقعا باید افسوس خورد اگه یکی مثل تو رئیس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
من خوشحال هم میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
حق امثال شما فقط امثال روحانی هست...احتمالا هم از ثروتمندان مرفه بی دردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
شما دورانی که رفتی برای مذاکره چقدر ضرر زدید و مردم رو تحت فشار گذاشتین
دوستان اگر جلیلی رئیس جمهور شود ایران کره شمالی خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
لجن پراکنی نکن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
آره شما راست میگی: موقع رییسی و روحانی میگفتن رییسی میخواد توی خیابون دیوار بکشه. میگفتن رییسی 6 کلاس سواد داره ولی فروش نفت رو از 300 هزار رسوند به 2 میلیون بشکه.
همین شما ها بودید که روحانی رو روی کار آوردید و کشور رو معطل 4 تا کشور خارجی کردین.
رو هم حد و اندازه ای داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
هیچ ضرری هم نزدند نظر بیخودی ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
زمان ظریف تحریم ها بیش از دو برابر شد و صادرات نصف ، حداقل اقای جلیلی صادرات رو افزایش داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
چرت نگو
دروغگو
تهمت میزنی
مثل زمانی که به شهید رئیسی تهمت زدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مردم رو نترسون. به دوران روحانی بر نمیگردیم. فقط جلیلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
تعصب الکی شماهاست که مردم انقدر فقیر و گرفتار شدن
کشور به ارتباط با کشورهای دنیا نیاز داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
حرف های ایشون درست و منطقی است با اطلاع صحبت میکنند
یکی از چیزهایی که کسی توجه نمیکنه و ایشون گفت همین پرتی نفت است که توسط بعضی مسئولین و به صورت قاچاق از کشور خارج میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط شعاری و دیگر هیچ مرد عمل باش نه مرد حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
کی به صحبتهای تو گوش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
و همینطور من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
یه کاغذ گذاشته جلوش انگار داره انشا میخونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
کسی که برنامه هاش رو از حفظ میخونه، فردا هم یادش میره چی گفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
برای اینکه نظم داره
با دانش
و برای مردمش ارزش قائل
روی هوا حرف نمیزنه
کسی که میاد رو هوا حرف میزنه حرفاشم رو هوا میمونه و هیج وقت عملی نمیشه

در ضمن برنامه هاشو گوش کن

اون پرتی نفت و فساد و قاچاق شنیدی اصلا یا حواست به همین حاشیه ها بود
آخرین اخبار