بازسازی ورزشگاه تختی تهران در گرو تخصیص منابع مالی

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در خصوص بازسازی ورزشگاه تختی گفت: ما در حال تلاش هستیم، البته به شرطی که منابع مالی اش تخصیص پیدا کند.

علی جوادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در مراسم افتتاحیه سالن بسکتبال بازسازی شده ورزشگاه شهید حیدرنیا در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سالن ورزشی شیخ الاسلام قدیمی ترین و خاستگاه اصلی رشته بسکتبال تهران است و متاسفانه در چهل سال گذشته فقط مورد بهره برداری قرار گرفته بود و بازسازی چندانی نشده بود و ما متوجه شدیم به دلیل فرسوده بودن کفپوش این سالن برخی از بازیکنان دچار مصدومیت های شده اند و حدود سه تا چهار میلیارد هزینه شد تا این سالن بازسازی شود.

او ادامه داد: بهره برداری از این سالن برعهده هیات بسکتبال استان تهران خواهد بود تا مسابقاتش را برگزار کند و آکادمی هایش را فعال کند و ما با توجه به برآورد کارشناسی کم ترین مبلغ را دریافت خواهیم کرد.

جوادی درباره اینکه آیا ورزشگاه تختی در فصل آینده لیگ برتر قابل برگزاری بازی خواهد بود یا خیر، بیان کرد: ما در حال تلاش هستیم، البته به شرطی که منابع مالی اش از محل مصوبات سفرهای استانی تخصیص پیدا کند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در خصوص تبانی در لیگ های پایه فوتبال تهران گفت: من در جریان این موضوع نیستم، اما با توجه به اینکه روی این موضوعات حساس هستیم حتما اگر این خبر صحت داشته باشد برخورد قانونی و قضایی بدون هیچ اغماضی انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار