توهم اعتیاد قاتل زن ۵۶ ساله اراکی

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل معتادی که به خاطر توهم زن ۵۶ ساله اراکی را در یکی از روستاهای اطراف شازند به قتل رسانده بود خبر داد.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری گفت: در اولین روزهای اسفند ماه سال گذشته، به دنبال اعلام مفقودی زن ۵۶ ساله اراکی به پلیس آگاهی استان مرکزی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های مقدماتی از سوی کارآگاهان، مشخص شد که فرد مورد نظر در بهمن ماه همان سال به یکی از روستاهای شهرستان شازند مراجعه و پس از آن به منزل خود مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان به مردی ۶۷ ساله که ارتباط نزدیکی با مقتول داشته مشکوک شده و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ چهری اظهار کرد: در بازرسی از خانه باغ محل زندگی فرد مظنون جسد مقتول که دفن شده بود کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات به عمل آمده از سوی کارآگاهان در ابتدا منکر قتل مرحومه بوده و فوت وی را ناشی از بیماری اعلام داشته ولیکن در مواجهه با ادله و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و بیان داشت که در روز حادثه بر اثر مصرف مواد مخدر و توهمات ناشی از سو مصرف آن با آجر چندین ضربه به سر مقتول وارد کرده که باعث فوت این زن شده و جسد وی را در خانه باغ خود دفن کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: متهم دستگیر شده پس از تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی که با صدر قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

برچسب ها: اعتیاد ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.