هدفگذاری پرداخت ۱۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد خوزستان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: پرداخت ۱۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان هدفگذاری شده است.

جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در نشست بررسی پرداخت تسهیلات و کمک هزینه به مددجویان کمیته امداد استان در محل این اداره کل بیان کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان در سال گذشته ۹ هزار فقره تسهیلات به ارزش یکهزار و ۷۷۰ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت کرده است.

وی گفت: از جمله اقدامات صندوق کمیته امداد جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، تسهیلات ودیعه، خرید، تعمیرات و احداث مسکن، پرداخت کمک هزینه اشتغالزایی، کارآفرینی و ارائه تسهیلات درمانی و فرهنگی به نیازمندان جامعه است.

شیبه توانمندسازی خانوار‌های کم‌برخوردار، تامین حداقل نیاز‌های اساسی خانوار‌های نیازمند، کاهش آسیب‌های اجتماعی و حفظ کرامت انسانی مددجویان را از جمله اهداف ایجاد این صندوق برشمرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه در قالب جذب سپرده و انعقاد تفاهم‌نامه سال گذشته در این صندوق جذب شد.

وی با اشاره به طرح قرض ماندگار و مسئولیت اجتماعی این صندوق گفت: در این ۲ طرح خیران و سازمان‌هایی که قصد کمک به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای نیازمندان را دارند می‌توانند کمک‌های خود را به این صندوق واریز کنند؛ تمامی اعتبار دریافت شده به صورت تسهیلات قرض الحسنه در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.