اجرا شدن طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

سرکلانتر پنجم پیشگیری تهران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی در سطح سرکلانتری پنجم خبر داد.

سرهنگ  محمدرضا موسوی گفت: در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی سرکلانتری پنجم در روز ۲۱ خرداد ماه، ماموران تیم عملیات سرکلانتری پنجم با شناسایی پاتوق‌های سارقان و اخذ دستور قضایی در سه نقطه به مخفیگاه متهمان ورود کرده که نتیجه آن دستگیری ۲ نفر سارق حرفه‌ای و ۲ نفر سارق موبایل قاپ و کشف تلفن‌های همراه سرقتی بود.

وی گفت: با توجه به گزارشاتی که شهروندان مبنی بر امنیت پارک‌ها داده بودند، پس از پاکسازی پاتوق ها، ماموران پلیس اقدام به سرکشی از پارک‌های منطقه کردند و موفق به دستگیری ۱۲ نفر معتاد متجاهر، دستگیری یک نفر اراذل و اوباش به همراه سلاح سرد و توقیف ۱۵ عدد موتورسیکلت فاقد پلاک یا پلاک مخدوش شدند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در ادامه این عملیات طی سرکشی از پارکینگ‌های سطح حوزه یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سرقتی کشف شد که در این خصوص پرونده تشکیل تشکیل شد.

سرهنگ محمدرضا موسوی هدف از این طرح را ایجاد آرامش در سطح حوزه سرکلانتری پنجم عنوان کرد و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، هر گونه اخبار در زمینه سرقت، فروشندگان مواد مخدر و یا هر گونه موارد مشکوک و مضنون را مشاهده کردند، از طریق شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار