معاون استاندار ایلام:

حضور حزب‌های مختلف، شور انتخاباتی ایجاد می‌کند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: وجود احزاب، نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دارد.

محمدسبحان حسنی اظهار کرد: احزاب سیاسی در هر حکومتی، در قالب چهارچوب همان حاکمیت فعالیت دارند و نقش خود را برای پیشبرد اهداف آن نظام ایفا می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام مطرح کرد: نظام اسلامی این فرصت را برای احزاب مختلف در کشور فراهم کرده است برای توسعه و ترقی جامعه گام بردارند.
حسنی اضافه کرد: با تشکیل و فعالیت هیأت‌های اجرایی، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه هشتم تیرماه در استان فراهم شده است.

وی تأکید کرد: همچنان که در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته شاخص‌های مد نظر رهبر معظم انقلاب، شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت سرلوحه کار مجریان انتخابات بود در انتخابات هشتم تیر نیز بر همین منوال عمل می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار کرد: رسانه‌ها باید مطالبه‌گری صحیح، رعایت اخلاق و قانون و انتقاد سازنده به رفع مشکلات و نواقص اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب، مهم و ضروری است و نباید در این خصوص دچار غفلت شد.
حسنی با گرامی داشت یاد و نام شهید آیت الله رئیسی، بیان کرد: تلاش‌ها، مردمداری و اخلاص شهید جمهور بعد از شهادت وی برای مردم بیشتر از گذشته آشکار شد و مورد تجلیل قرار گرفت؛ درسی که همه باید آن را بیاموزند.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.