۹ ساعت جستجو برای یافتن قایق‌های غرق شده در ساحل کنارک

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اعزام تیم واکنش سریع جستجو و نجات دریایی در پی شرایط نامساعد جوی در بندر گوردیم و خسارت به قایق های مستقر در آن بندر خبر داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اعزام تیم واکنش سریع جستجو و نجات دریایی در پی شرایط نامساعد جوی در بندر گوردیم و خسارت به قایق های مستقر در آن بندر خبر داد و گفت: ۹ ساعت عملیات جستجو زیر آبی برای بیرون آوردن قایق‌های غرق شده در ساحل گوردیم کنارک انجام شد.

سید احمد هاشمی اظهارکرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی پیش آمده در بندرگاه گوردیم و اعلام ورود خسارت به قایق های مستقر در آن بندر، بلافاصله تیم واکنش سریع جستجو و نجات دریایی به محل وقوع حادثه اعزام شد.

وی در تشریح جزییات این حادثه افزود: پس از انجام ۹ ساعت عملیات زیر آبی نسبت به بیرون آوردن قایق های غرق شده از آب اقدام و پس از تثبیت شرایط و انجام راهکارهای لازم در زمان مواجهه با توفان، عملیات مذکور با موفقیت به پایان رسید.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی (MRCC) بصورت ۲۴ ساعته روی کانال ۱۶ VHF و شماره تماس ۱۵۵۰ آمادگی ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار