برگزاری مراسم ازدواج آسان با حضور ۵۰ زوج جوان مازندرانی

مسئول قرارگاه جمعیت و بنیاد ملی خانواده مازندران از برگزاری مراسم ازدواج آسان با حضور ۵۰ زوج جوان مازندرانی خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی صاحبی مسئول قرارگاه جمعیت و بنیاد ملی خانواده استان مازندران، در حاشیه مراسم ازدواج جمعی، گفت:"امروز شاهد برگزاری مراسم ازدواج ۵۰ زوج جوان با سنین بین ۲۲ الی ۲۸ سال در مازندران بودیم. 

او افزود:این مراسم با هدف ترویج ازدواج آسان، آسمانی، ساده و به‌هنگام برگزار شد.

حجت الاسلام صاحبی گفت: خوشبختانه، دو مراسم ازدواج دیگر نیز در شهر‌های جویبار در شرق و تنکابن در غرب استان برنامه‌ریزی شده است که هر کدام میزبان حدود ۳۰ زوج خواهند بود. زوج‌های حاضر در این مراسم‌ها از اقشار مختلف جامعه شامل کارگران، کارمندان و دانشجویان هستند.

او افزود: هدف اصلی ما از برگزاری چنین مراسم‌هایی، تشویق جوانان به ازدواج ساده و بی‌تکلف است. آمار ازدواج در استان مازندران متوسط و کمی رو به جلو رفته، اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب، نیازمند ترویج فرهنگ ازدواج ساده و بدون تجملات هستیم. رسانه‌ای شدن این ازدواج‌ها می‌تواند تاثیر بسزایی در اذهان عمومی داشته باشد و نشان دهد که ازدواج به‌هنگام نه تنها باعث تعالی فرهنگی، بلکه موجب آرامش ذهنی جوانان نیز می‌شود.

صاحبی گفت: قرارگاه جمعیت و بنیاد ملی خانواده استان مازندران تمام تلاش خود را برای ایجاد بستر‌های مناسب جهت ترویج ازدواج آسان و حمایت از خانواده‌ها به کار خواهد گرفت. امیدواریم با برگزاری این‌گونه مراسم‌ها و جلب توجه جامعه به اهمیت ازدواج ساده، بتوانیم به رشد پایدار و متوازن در جامعه دست یابیم"

او افزود:این اقدامات نشان‌دهنده تعهد ما به ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی استان مازندران و حمایت از جوانان در مسیر تشکیل خانواده است.

صاحبی گفت: این مراسمات با همکاری وپشنیبانی اداره کل ورزش وجوانان استان، اداره کل مخابرات مازندران، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و شهرداری‌های بابل، جویبار، تنکابن برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.