افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: سه رشته جدید کارشناسی ارشد به رشته‌های این دانشگاه اضافه شد.

پژمان فاضلی اظهار داشت: با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با پی‌گیری‌های انجام شده و بر اساس ظرفیت‌های آموزشی موجود، سه رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شد.

وی از پذیرش دانشجو از مهرماه امسال در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد روان شناسی شخصیت، مشاوره خانواده و ژنومیکس کاربردی در دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد و افزود: هم اکنون در این دانشگاه ۵۴ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

فاضلی اضافه کرد: دانشگاه آزاد شهرکرد با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به ویژه تحصیلات تکمیلی، به دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: بر این اساس داوطلبان آزمون سراسری کارشناسی ارشد و همچنین داوطلبان ویژه استعداد‌های درخشان دارای شرایط می‌توانند با در نظر گرفتن علایق خود یکی از رشته‌های جدید کارشناسی ارشد را انتخاب کنند.

فاضلی یادآورشد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌گفته فاضلی در این واحد دانشگاهی حدود ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار