در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

احتمال نمایش مجموعه بچه زرنگ از نوروز ۱۴۰۳

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اکران بین‌المللی پویانمایی بچه زرنگ و پایان تولید سریال این پویانمایی تا نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

محمدرضا کریمی صارمی  معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص خبر اکران فیلم سینمایی بچه زرنگ گفت: تهیه کننده فیلم پویانمایی بچه زرنگ آقای جعفری است و مسئوليت پخش فیلم بچه زرنگ با ایشان است. لذا پخش بین‌‌الملل بچه زرنگ را به زودی شروع خواهند کرد و سریال بچه زرنگ بر اساس گزارشاتی که داده‌اند از اواسط ضبط خود گذشته است.

وی در خصوص زمان اکران بین‌الملل این پویانمایی افزود: در شرایط ویژه ای که خودشان صلاح بدانند، پلتفرم یا رسانه‌ای که خودشان تصمیم می‌گیرند در واقع اکران پویانمایی بچه زرنگ احتمالا از نوروز شروع خواهند شد.باید صبر کنیم تا ببینیم پخش کننده خارجی چه زمانی را  برای اکران این پویانمایی درنظر می‌گیرد و این امر مربوط به بازار جهانی است؛ بایستی منتظر تایم در نظر گرفته آن‌ها باشیم.

پویانمایی بچه زرنگ یک فیلم پویانمایی ماجراجویی محصول سال ۱۴۰۱ به کارگردانی بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی، نویسندگی علی رمضان و تهیه کنندگی حامد جعفری است و هومن حاجی عبداللهی، جواد پزشکیان، هدایت هاشمی و میرطاهر مظلومی به سرپرستی سعید شیخ‌زاده گروه صداپیشگان فیلم را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه این پویانمایی آمده است: محسن رحمتی پسر بچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با ببری مواجه می‌شود که از گونهٔ حیوانات منقرض‌شده ایران (ببر مازندران) است و تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش مازندران بازگرداند. 

 بچه‌زرنگ محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و با حضور ۲۵۰ نفر از جوانان ایرانی طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ در گروه هنر پویا ساخته شده‌است.این پویانمایی سومین انیمیشن سینمایی گروه هنر پویا بعد از انیمیشن شاهزاده روم و فیلشاه  است. 

این انیمیشن نخستین بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و اکران عمومی آن از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور آغاز شد. همچنین بچه زرنگ در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر چهل و یکم، سیمرغ بلورین بهترین فیلم پویانمایی را دریافت کرد و تا ژایان اکران سینمایی خود در سینماهای سراسر کشور بیش از  ۶۲ میلیارد تومان فروش داشت.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار