شهرستان بروجن مهیای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار بروجن گفت: همه تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کمیته‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

فتاح کرمی اظهار داشت: شهرستان بروجن بعد از فرمان آغاز انتخابات از سوی مقام عالی وزارت نسبت به برگزاری جلسه معتمدین اقدام کرد، طی برگزاری دو جلسه هیات اجرایی شعب اخذ رای در شهرستان بروجن تعیین شد که ۵۷ شعبه اخذ در بخش مرکزی، ۲۲ شعبه در بخش گندمان و ۱۹ شعبه در بخش بلداجی شعب ثابت و سیار با حدود هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی، امنیتی، انتظامی، نظارت و بازرسی در روز انتخابات کار رای گیری از مردم را انجام خواهند داد.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف ستاد انتخابات کمیته‌های مختلف تشکیل شد، به طوری‌که حوزه کمیته آموزش، آموزش بخشداران و اعضای هیات اجرایی در حال انجام و کمیته فناوری بازدید از شعب اخذ رای در راستای آمادگی کنترل خط تلفن ثابت و پایداری اینترنت شعب و کمیته پشتیبانی به جهت بررسی زیرساخت‌های برگزاری انتخابات باتوجه به اینکه در فصل تابستان برگزار می‌شود باید شرایط لازم فراهم باشد.

کرمی اضافه کرد: همه این مسائل در کمیته پشتیبانی و فناوری رصد می‌شود که انشالله بتوان انتخابات بسیار بارشکوه با مشارکت حداکثری مردم براساس چهار مولفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت توسط مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی همچنین از برگزاری جلسات مربوط به کمیته امنیت خبر داد و بیان داشت: طرح امنیتی انتخابات با کمک دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تبیین شد، در حقیقت همه تمهیدات و مقدمات لازم در برگزاری انتخابات درنظر گرفته شد و فراهم است.

کرمی خاطرنشان کرد: تعیین اعضای شعب برگزارکننده انتخابات اقدامی بوده که در هیات اجرایی انجام می‌شود، باتوجه به اینکه اسفندماه انتخابات مجلس برگزار و از تعدادی نیرو‌های مردمی استفاده شد همه تلاش این است که کمترین تغییرات در اعضای شعب صورت گیرد و بتوان از تجربیات افرادی که در انتخابات مجلس کمک کردند در این انتخابات نیز کمک گرفت، زیرا برگزاری انتخابات خوب نیاز به مشارکت و همراهی همه دستگاه‌های شهرستان دارد که قطعا انتخابات خوب در سطح شهرستان بروجن برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.