پنج‌هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در شاهرود هستند

فرماندار شاهرود گفت: پنج‌هزار نفر مجری برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان هستند تا امنیت و سلامت آن را تضمین کنند.

جلالی در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود گفت: برقراری امنیت و سلامت انتخابات به مانند دوره‌های قبل وظیفه ستاد انتخابات است که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری اصل اساسی در انتخابات محسوب می‌شود، ابراز کرد: چهار مولفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

جلالی در اختیار قرار دادن نیروی انسانی و تجهیزات از جمله خودرو به ستاد انتخابات را تکلیف قانونی دستگاه‌های اجرایی و نهادها خواند و اظهار کرد: در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ۱۴۰۳، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و غیردولتی این شهرستان نقش بسزایی ایفا کردند و حماسه‌ با شکوهی با حضور مردم خلق شد.

امام جمعه شاهرود هم در این نشست به آیین تشییع شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: پیوست این حماسه حضور در پای صندوق‌های رای است.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه ۲ وظیفه ملی بر عهده همه است، افزود: حضور معنادار مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب حماسی از اهم وظایف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.